  • Data: 2007-03-09 22:21:22
    Temat: Re: BPH - moi ulubieńcy
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > b.. podania wymaganych do wypłaty danych w formie ustnej lub pisemnej tj.
    > swoje imię i nazwisko, imię i nazwisko nadawcy, spodziewaną kwotę
    > przekazu, miejsce nadania przekazu oraz ewentualnie numer kontrolny
    > przekazu (MTCN).
    > a dane zawarte na formularzu ktory uzyskalem z reklamacji (tzn informacja
    > co napisala osoba wyplacajaca pieniadze) byly niepelne, tzn nie uprawnialy
    > do wyplaty.
    > Dowód tożsamości również byl pomylony ponieaż jak ustaliła policja nie ma
    > takiego obywatela, tzn dokument albo sfalszowany albo wymyslony.

    No i zostałeś ofiarą oszustwa (jak mniemam dla uproszczenia). Dalej zapytam
    co ma (już nie napisze że BPH) agent WU który pośredniczy w wysłaniu
    przekazu z oszustwem agenta który wydał pieniądze. Agent widzi wszystkie
    dane przekazu, numer MTCN nie jest wymagany. Jeżeli rzeczywiście agent
    dokonał złej operacji wypłaty to WU będzie odpowiadał. A agent wysyłający
    przekaz nie zawinił. I dopisujesz tylko do swojej historii podstawy prawne
    do odpowiedzialności agenta wysyłającego.

    > Pieknie napisane ale niestety zawierajace niedozwolone klauzule,
    > stanowisko rzecznika konsumenta.

    Nie znam sprawy, daj przykład.

    > No wlasnie, dobre pytanie. Po wyplacie zlozylem reklamacje do biura WU w
    > Warszawie, czemu wiec odpowiada mi BPH (chyba nie do nich sie zwrocilem z
    > reklamacja). Jak prokuratura prowadzila sprawe to nie WU przeslalo druk z
    > wyplata z anglii ale wlasnie Centrala BPH w Krakowie, znowu przypadek?
    > Moim zdaniem BPH wlace nie jest zwyklym posrednikiem i nie mozna wylaczyc
    > odpowiedzialnosci BPH za dzialania WU.

    Zobacz tylko stronę www.westernunion.com.pl tam na dole pisze że strona
    należy do BPH. Widocznie WU zlecił obsługę BPH (Outsourcing).

    > Bank BPH wybierajac sobie za partnera WU dopuscil sie zaniechania przy
    > sprawdzaniu jego wiarygodnosci. Jesli istnieja przeslanki by sadzic iz

    Ja p******* czepiasz się już nie wiadomo czego. Podpowiem tylko że Komisja
    Nadzoru Bankowego musiała wydać zgodę WU na działalność w Polsce. Ich też
    będziesz winił. Nioe sprawdzili największej na świecie firmy zajmującej sie
    min. błyskawicznymi przekazami pienięznymi?

    > wyplaty sa dokonywane w sposob nieodpowiedni to BPH nie powinni sprzedawac
    > przekazow WU. Ja przyszedlem do mojego banku przoszac o zrobienie
    > transferu i otrzymalem produkt ktory spowodowal utrate pieniedzy. To jest
    > wlasnie wina BPH.

    Łapy mi opadają.
    Czy znasz coś takiego jak przelew walutowy? Nie mogłeś z niego skorzystać?
    Za drogi? Za wolny? Odbiorca nie posiada konta? Moze napisz wszsytko jak
    było od początku bo podajesz tylko szczątki faktów i na tej podstawie mamy
    Ci przytaknąć - tak BPH sucks.

    Zaczynam się zastanawiać czy przez BPH zima tego roku była mało śnieżna:)

    > Co do samego WU, znany jest mi przypadek Polki ktora wybierajac sie do
    > Wloch wyslala jeszcze w Polsce pieniadze by po przylocie moc je odebrac.
    > Zlozyla zatem zlecenie transferu, wsiadla w samolot i kiedy jeszcze byla
    > miedzy Polska a Wlochami na wysokosci 10000m ktos (wg dokumentow ona sama)
    > wyplacil pieniadze na dowod na podstawie ktorego wsiadla na poklad
    > samolotu i ktory cala droge miala ze soba w torebce!?

    O ile mi wiadomo taki przekaz nie może być zrealizowany (wysłany).

    > Jesli jestes pracownikiem BPH to chyba nie warto cie przekonywac o
    > czyjejkolwiek winie.

    A jeżeli nawet tak to czeka mnie krzesło elektryczne??? A jeżeli nie to
    mniejszy wymiar...
    A winnym jest WU i nigdy nie napisałem że nie jest. Po za tym za
    pośrednictwem WU - i to można poczytać w necie - dokonywanych jest wiele
    rodzajów fraudów.

    A może płaciłeś za aukcje? Ostatio w ten sposób dużo jest wyłudzeń.
    Ja osobiście płaciłem 2 razy na niemieckim ebay'u i wszystko było OK.

    > Przestrzegam jednak przed wysylaniem pieniedzy WU i propagowaniem ich
    > oferty w jakimkowliek polskim banku, bo to sie odwroci przeciw nim samym.

    Przestrzegam przed chodzeniem po chodniku, mogą bandyci napaść, cegła spaść.

    Darek

    Ps.