  • 1. Data: 2005-09-19 21:22:46
    Temat: BPH - księgowanie online
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    właśnie nadałem przelew BPH->BPH. Na stronie banku możemy wyczytać:

    "NADAŁEM PRZELEW - KIEDY DOTRZE ON DO ADRESATA?
    Przelew wewnątrz Banku BPH
    Dzięki zintegrowanemu systemowi informatycznemu, każdy przelew
    wewnętrzny trafia od razu na konto adresata."

    Widać, że wyszedł, bo nie mam go w odroczonych, a saldo dostępne
    zmieniło się o sumę którą przelałem.

    Mam pytanie - kiedy ten przelew pojawi mi sie w historii, bym mógł
    wydrukowac potwierdzenie.

    Pozdrawiam, RW

  • 2. Data: 2005-09-19 21:55:03
    Temat: Re: BPH - księgowanie online
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-19 23:22, osobnik podający się za Rafal Wisniewski, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Mam pytanie - kiedy ten przelew pojawi mi sie w historii, bym mógł
    > wydrukowac potwierdzenie.

    W godzinach pracy systemu transakcyjnego, czyli jutro około 6 rano.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-09-21 09:36:25
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-09-19 23:22, osobnik podający się za Rafal Wisniewski, śmiał
    > stwierdzić, iż:
    >
    > W godzinach pracy systemu transakcyjnego, czyli jutro około 6 rano.

    a jest gdzieś podane w jakich godzinach pracuje ten system transakcyjny?

    RW

  • 4. Data: 2005-09-21 15:01:13
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...pl>

    Rafal Wisniewski wrote:
    > a jest gdzieś podane w jakich godzinach pracuje ten system
    > transakcyjny?

    Z doswiadczenia ... od ok. 8 do 19 albo 20 :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 5. Data: 2005-09-21 15:16:47
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > a jest gdzieś podane w jakich godzinach pracuje ten system transakcyjny?

    Na umowie

    Darek

  • 6. Data: 2005-09-21 20:15:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-21 17:01, osobnik podający się za Adam Szendzielorz, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Z doswiadczenia ... od ok. 8 do 19 albo 20 :)

    Do 19 to są oddziały czynne, więc musi na pewno do 21 pracować.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-09-22 11:40:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 17:16:47 +0200, Darek napisał(a):
    > Na umowie

    Jak bardzo będzie mi się chciało to poszukam tej umowy sprzed X lat
    (gdy sez@m dopiero startował) - jakoś nie przypominam sobie podanych godzin
    działania...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 8. Data: 2005-09-22 11:40:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 22:15:57 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2005-09-21 17:01, osobnik podający się za Adam Szendzielorz, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > Do 19 to są oddziały czynne, więc musi na pewno do 21 pracować.

    Jeden w Krakowie jest otwarty do 20:00 :)

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-09-22 12:44:39
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jak bardzo będzie mi się chciało to poszukam tej umowy sprzed X lat
    > (gdy sez@m dopiero startował) - jakoś nie przypominam sobie podanych
    > godzin
    > działania...

    Nawet nie trać czasu, na tamtej nic nie było. Jest w nowej.

    Darek