  • 1. Data: 2005-10-05 11:13:11
    Temat: [BPH] jest dostep do Sez@m po zamknieciu rachunku
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Czy to jest normalna praktyka w BPH, że po zamknięciu
    w nim rachunku Srebrny Sezam wciąż mam dostęp do internetowego
    S@zamu?

    --
    mj

  • 2. Data: 2005-10-05 15:56:27
    Temat: Re: [BPH] jest dostep do Sez@m po zamknieciu rachunku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jaszczur"
    > Czy to jest normalna praktyka w BPH, że po zamknięciu
    > w nim rachunku Srebrny Sezam wciąż mam dostęp do internetowego
    > S@zamu?

    jak najbardziej - trzeba ich bardzo prosić, zeby raczyli zamknac :-)
    ja do dzis posiadam adres mailowy z sezama nowego
    mimo ze zamykalem rachunek jak poczta byla w starym sezamie
    i tylko na odczyt
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-10-05 15:59:33
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik blad pisze:

    > jak najbardziej - trzeba ich bardzo prosić, zeby raczyli zamknac :-)
    Czy będą jakieś konsekwencje nie proszenia?
    Tam fajne rzeczy można robić, dopisywać odbiorców, składać
    wnioski, itp ;-)

    > ja do dzis posiadam adres mailowy z sezama nowego
    Z tym, że zaznaczam, iż nie chodziło mi o adres mailowy
    tylko o dostęp do ich Sez@mu - systemu obsługi rachunku
    przez internet.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 4. Data: 2005-10-05 16:29:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jaszczur"
    > Czy będą jakieś konsekwencje nie proszenia?

    zadnych - mozesz sobie go miec
    moze kiedys beda dawali za free karte kredytowa
    - wezmiesz na rok i dostep sie przyda

    > Z tym, że zaznaczam, iż nie chodziło mi o adres mailowy
    > tylko o dostęp do ich Sez@mu - systemu obsługi rachunku
    > przez internet.

    przeciez napisalem, ze sezama zamknalem a adres ....@s...pl posiadam
    nadal
    to jest o tyle ciekawe ze dawniej poczta byla z sezamem zwiazana
    scislej
    i dostepna tylko dla sezamowcow. Nie mozna bylo na taka poczte pisac
    tylko z niej i tez tylko z www (nie dzialala przez POP3 z OE).
    Po zamknieciu sezama konto pocztowe nadal dzialalo i nawet
    wzielo udzial w przeniesieniu na nowy wariant obslugi
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-10-05 18:17:18
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to jest normalna praktyka w BPH, że po zamknięciu
    > w nim rachunku Srebrny Sezam wciąż mam dostęp do internetowego
    > S@zamu?

    Wyglada na to, ze to normalna praktyka. Ja tez zamknalem tam konta, a dostep
    pozostal.
    Ja sie ciesze - nie przychodza na poczte zadne smieci z masowego mailingu.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 6. Data: 2005-10-05 22:09:55
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik blad pisze:

    > przeciez napisalem, ze sezama zamknalem a adres ....@s...pl posiadam
    > nadal
    Acha, ja z konta pocztowego zrezygnowałem po tym jak wprowadzili opłatę,
    czy też ,,nowy wariant obsługi'' jak Ty to nazywasz. Okoliczności
    dokładnie nie pamiętam, gdyż nie używałem go wcale.

  • 7. Data: 2005-10-06 18:41:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jaszczur"
    > Acha, ja z konta pocztowego zrezygnowałem po tym jak wprowadzili
    > opłatę,
    > czy też ,,nowy wariant obsługi'' jak Ty to nazywasz.

    nie rozumiem - to za konto pocztowe ....@s...pl się płaci?
    czy tez kazali placic za sezama wiec zamknales razem z kontem
    pocztowym?
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-10-06 19:35:51
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik blad pisze:

    > nie rozumiem - to za konto pocztowe ....@s...pl się płaci?
    Tak rozumiem ust. 1.3.c) taryfy opłat i prowizji
    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    > czy tez kazali placic za sezama wiec zamknales razem z kontem
    > pocztowym?
    Nie.

    --
    mj

  • 9. Data: 2005-10-08 07:57:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jaszczur"
    > Tak rozumiem ust. 1.3.c) taryfy opłat i prowizji
    > http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    OK - zaczynam używać konta pocztowego sezam
    zobaczymy z czego mi tego zlocisza pobiorą :-)
    *** blad ***
    PS - czy przed 1 X też była opłata za konto pocztowe?

  • 10. Data: 2005-10-09 16:18:34
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik blad pisze:

    > PS - czy przed 1 X też była opłata za konto pocztowe?
    2005 r? Wydaje mi się, że tak. Wprowadzono ją jakiś czas temu.