  • 1. Data: 2005-10-05 07:13:53
    Temat: KK w BPH - czas oczekiwania
    Od: "Witek" <w...@g...pl>

    Hej.

    Pytanie do osób którzy w ostatnim czasie składali wnioski o KK w BPH.
    Po jakim czasie otrzymaliście kartę/pin ?
    Niewiem czy dojdzie do mnie na czas czy nie, a pilnie jej potrzebuję.
    Ja czekam już miesiąc, od kilku dni widzę kartę w Sezamie.

    Witek

  • 2. Data: 2005-10-05 07:39:42
    Temat: Re: KK w BPH - czas oczekiwania
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-05 09:13, osobnik podający się za Witek, śmiał stwierdzić, iż:

> [...]
    > Niewiem czy dojdzie do mnie na czas czy nie, a pilnie jej potrzebuję.
    > Ja czekam już miesiąc, od kilku dni widzę kartę w Sezamie.

    Jeśli ze zdjęciem, to jakieś 10 dni roboczych, jak bez - około 5-7.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-10-05 07:42:26
    Od: "Wojtek " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Dnia 2005-10-05 09:13, osobnik podający się za Witek, śmiał stwierdzić, iż:

    > Jeśli ze zdjęciem, to jakieś 10 dni roboczych, jak bez - około 5-7.

    Hej.
    Dzieki za odpowiedz.

    5-7 dni od pojawienia sie w Sezamie?

    Witek

  • 4. Data: 2005-10-05 07:48:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-05 09:42, osobnik podający się za Wojtek, śmiał stwierdzić, iż:
    > 5-7 dni od pojawienia sie w Sezamie?

    Jak się pojawiła w sezamie, to znaczy, że ją wyprodukowali, tak więc
    powinna być u Ciebie za jakieś 3 dni (to już zależy od poczty).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl