  • 1. Data: 2002-01-17 11:32:07
    Temat: [BPH] bankowość telefoniczna
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Czy ktoś korzysta może z bankowości telefonicznej BPH (wiem, wiem po ostatnich
    podwyżkach opłat nie jest to popularny bank, ale cóż - siła przyzwyczajenia)?
    Mam Srebrnego Sezama, a że podobno bankofon do tego konta jest za darmo,
    zastanawiam się, czy nie aktywować sobie tej usługi.
    Interesują mnie wasze uwagi (funkcjonalność, bezpieczeństwo, ogólne wrażenie).

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-01-17 11:47:25
    Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

> [...]
    > zastanawiam się, czy nie aktywować sobie tej usługi.
    > Interesują mnie wasze uwagi (funkcjonalność, bezpieczeństwo, ogólne

    Mam to od września w PBK - myślę że teraz to samo jest dla klientów byłego
    BPH.
    ogólnie wygląda to tak: do twojego numeru CIF wymyślasz PIN czterocyfrowy do
    wejścia i 6 sześciocyfrowy do transakcji obciążających rachunek. W serwisie
    automatycznym możesz:
    - sprawdzić saldo
    - usłyszeć o w teorii 5-ciu ostatnich operacjach (jak dla mnie to 2,5
    operacji, bo jeżeli robię przelew to najpierw dowiem się o opłacie za niego
    a potem o kwocie.)
    - zastrzec kartę
    - pogadać z operatorką od 8:00 do 22:00 , cały tydzień.
    Operatorka może ci opowiedzieć o historii rachunku i przyjąć przelew na max
    10k PLN. Kosztuje to 2 PLN.
    Nie ma przelewów predefiniowanych. Miały być - od października zeszłego
    roku.
    Wrażenie ogólne: darowuj to sobie. Ja to mam bo dla byłych klientów PBK to
    był jedyny sposób robienia przelewów bez stania w kolejkach. Lepiej chyba
    mieć Sezam. Przelewy darmo i lepsze zabezpieczenia.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-01-17 12:04:25
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Sez@ma już mam i korzystam. Gdzieś obiło mi się o uszy, że przez bankofon można
    też manipulować zleceniami stałymi, a Sez@m (jeszcze ?) nie ma tej
    funkcjonalności. Przydałby się też jakiś kanał alternatywny oprócz inetu, poza
    wizytą w oddziale, ale z tego co piszesz wynika, że gra nie warta świeczki.

    Jacek

  • 4. Data: 2002-01-17 14:08:37
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Mozna sobie zdefiniowac zlecenia stale przez telefon. Przez inet tego nie da
    sie zrobic. Poza tym jest to raczej wynalazek dla tych ktorzy nie maja
    internetu. Na przyklad mozna sobie zdefiniowac zlecenie stale do platnosci
    za telefon, dzwonic raz w miesiacu i podawac nowa kwote.
    BPH zrezygnowalo niestety z obslugi zlecen stalych o zmiennej wysokosci, to
    znaczy z zytuacji w ktorej TPSA wysyla rachunek do banku i bank placi. Teraz
    trzeba to zalatwiac samemu.

    MichalL

  • 5. Data: 2002-01-17 14:15:54
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Na przyklad mozna sobie zdefiniowac zlecenie stale do platnosci
    > za telefon, dzwonic raz w miesiacu i podawac nowa kwote.

    I do tego jak widzę w ich TOiP zmiana kwoty/terminu zlecenia przez telefon jest
    bezpłatna.

    Jacek

  • 6. Data: 2002-01-18 08:10:11
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Zdecydowałem się na 'bankofon'.Przeważyła możliwość bezpłatnej zmiany zleceń
    stałych. Wczoraj wizyta w oddziale, dzisiaj rano procedura aktywacji i usługa
    działa. Jedyny minus tej procedury to, moim zdaniem, to że 6-cyfrowe hasło
    (używane jak mi się wydaje do przelewów) podaje się otwartym tekstem podczas
    wizyty w oddziale i na dodatek jest ono umieszczane w umowie. Bezpieczne to nie
    jest.

    Jacek

  • 7. Data: 2002-01-20 16:43:28
    Od: :-=wojo=--: <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > wizyty w oddziale i na dodatek jest ono umieszczane w umowie. Bezpieczne to nie

    Bezplatne bodaj do konca promocji........
    Jak sie upowszechni rowniez nie bedzie bezproblemowe - raczej za wiele telefonistek
    to nie beda mieli a koszt polaczenia sobie tez do tego dolicz... i sygnal chwilowo
    wszystkie linie zajete - prosze czekac - cos jak na dezinfolini.
    Z uwagi ze nawet nie da sie u nich zlozyc stalego zlecenia o zmiennej wysokosc (a
    za stale o jednakowej kasuja) troszke ludzi skusi sie na ta usluge.

    Ogolnie stawiam na BPH - po fuzji w skali roku bedzie mial mniej klijentow niz
    przed - nowa polityka wyjscia na przeciw oczekiwani klijentow ;)