  • 1. Data: 2002-01-17 10:13:54
    Temat: PBK - nowe opłaty
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Zachęcam wszystkich posiadaczy kont w PBK do sprawdzenia nowej tabeli opłat,
    która zostanie nedługo wprowadzona (bez powiadamiania o tym klientów).
    Zwłaszcza tych, którzy mają podpisaną umowę na salda debetowe !!

    Rewelacyjna podwyżka opłat !!!!!

  • 2. Data: 2002-01-17 10:32:31
    Temat: Re: PBK - nowe opłaty
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > która zostanie nedługo wprowadzona (bez powiadamiania o tym klientów).
    > Zwłaszcza tych, którzy mają podpisaną umowę na salda debetowe !!

    W moim przypadku wzrost opłat miesięcznych o jakieś 250%.
    Chyba ich poj@#^%&*^%ło!!!

  • 3. Data: 2002-01-17 10:37:25
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 17 Jan 2002 11:13:54 +0100, <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >która zostanie nedługo wprowadzona (bez powiadamiania o tym klientów).
    >Zwłaszcza tych, którzy mają podpisaną umowę na salda debetowe !!

    Ja już dziś z dziką satysfakcją wysłałem polecony że nie akceptuje ich
    nowego regulaminu. I teraz czekam na odzew. :-)

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    > która zostanie nedługo wprowadzona (bez powiadamiania o tym klientów).
    > Zwłaszcza tych, którzy mają podpisaną umowę na salda debetowe !!

    Ale czy jest jakaś alternatywa?
    Z tego co sam się zorientowałem, teraz wszystkie banki chcą prowizji od umowy
    debetowej na podobnym poziomie.

    Ukłony
    Marcin Raczyński

  • 5. Data: 2002-01-17 11:26:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 17, 2002 at 11:32:31AM +0100, k...@p...onet.pl wrote:

    > W moim przypadku wzrost opłat miesięcznych o jakieś 250%.
    > Chyba ich poj@#^%&*^%ło!!!

    Przepraszam za brutalnos - to nie oni sa pogieci, pogieci sa ci co u
    nich maja konta i traktuja je jako podstawowe.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-01-17 11:44:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl
    > Zachęcam wszystkich posiadaczy kont w PBK do sprawdzenia nowej tabeli
    opłat,

    nie ma takiego banku - macie teraz rachunki w jednym wspolnym banku BPH-PBK
    temat ten juz przynajmniej od tygodnia jest tu walkowany
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-01-17 12:16:24
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 17 Jan 2002 12:44:27 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >nie ma takiego banku - macie teraz rachunki w jednym wspolnym banku BPH-PBK
    >temat ten juz przynajmniej od tygodnia jest tu walkowany

    Niby nie ma, ale jednak jest.
    Pismo o podwyżkach (żartobliwie nazwanych "zmianą tabeli prowizji")
    dostałem już w styczniu a nadawcą był Powszechny Bank Kredytowy SA w
    warszawie, III oddział w Krakowie. I dokładnie na taki adres im
    odpisałem żeby się wypchali.

    O BPH, ani BPH-PBK nikt tam nie wspominał.

  • 9. Data: 2002-01-17 12:22:18
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Przepraszam za brutalnos - to nie oni sa pogieci, pogieci sa ci co u
    > nich maja konta i traktuja je jako podstawowe.

    Witam

    Nie do konca rozumiem

    Kilka zlotych miesiecznej oplaty za prowadzenie konta w ogole mnie nie
    interesuje, co do miesiecznej oplaty za linie debetowa - hmm wkurza i to
    bardzo. Jest to glowny skladnik mojej oplaty za prowadzenie rachunku. Tylko,
    ze prawie kazdy bank obecnie taka oplate pobiera.

    Mam w PBK konto od 8-miu lat, korzystam w tej chwili z linii debetowej,
    lokat walutowych, bralem i splacilem 3 kredyty, przelewy stale mam za darmo.
    Pracuje w budynku, w ktorym jest POK (tak to sie nazywa ?) tego banku. Tak
    w tym POK jak i w moim oddziale dysponentki nie sprawdzaja mi dowodu - po
    osmiu latach znaja mnie dobrze. Gdy potrzebowalem szybko roczngo kredytu na
    zakup auta - srodki mialem na rachunku nastepnego dnia.

    Oprocentowanie srodkow w ogole mnie nie obchodzi - od tego mam mbank, do
    ktorego robie bezplatne przelewy.

    Co byś zrobił na moim miejscu ? W tydzien po ogloszeniu nowej tabeli oplat
    zwijal konto i zakladal tam, gdzie oplata za linie debetowa dopiero bedzie
    wprowadzana ? Nonsens.

    Czy czasami zamiast brutalnosci nie warto troche pomyslec ? Po co wylewac
    dziecko z kapiela ?

    PS.

    Po sprawdzeniu ofert kilku bankow stwierdzilem, ze wszystko co moge
    zaoszczedzic to kilka zlotych miesiecznie. Na razie postanowilem wystapic do
    PBK z wnioskiem o niepobieranie oplaty od linii debetowej pod sankcjami
    zamkniecia rachunku. Zobaczymy.

    pzdr
    wkg

  • 10. Data: 2002-01-17 12:33:53
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > moze ktos podać linka do tych rewelacyjnych wiadomosci ?
    Zobacz TOiP:
    http://www.bphpbk.pl/dwnld
    s/klienci_indywidualni/taryfa/taryfa_kl_indywidualny
    .pdf
    (Ma to jakieś 200 KB objętości)
    Ta taryfa jest ważna od 14.01.2002. W poprzedniej ważnej od 01.01.2002
    niektóre usługi były jeszcze droższe.
    Mam wrażenie że im rura mięknie.

    Bogdan