    From: "Peyto" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Date: Mon, 5 Dec 2005 14:18:09 +0100

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:41ef.00000c2f.4391873f@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Przyszło dzisiaj do mnie powiadomienie z BPH o saldzie rachunku. Trochę
    > ubyło w
    > nocy, a nie przypominam sobie, żebym jakoś specjalnie szalał.
    > Wszedłem do Sez@ma, a tam "Pobranie opłaty" w wysokości 75 zł.
    > Nie miałem pojęcia, co za opłata, więc dzwonię na infolinię.
    > Podobno 15 listopada zmieniła się TOiP i teraz opłaty za dopuszczalne
    > saldo
    > debetowe (czy jak to zwał) pobierane są _z góry za cały rok_ :-)
    >
    > Zapytałem grzecznie, czy ja nie powinienem coś o tym wiedzieć.
> [...]

    Czy można to zaskrzyć do UOKiK czy jest może jakiś rzecznik intresu klientów
    banków, jest ich tylu żem oże takowy też sięznajdzie.
    Bo moim zdaniem nie mają prawa do tego cp zrobili.
    Nie wystarczy powiadomienie o zmianie opłat.
    Nie dośc że pobierają za góry to jeszcze o tyle podniesli.
    A najlpesze żde jak ostatnio zmieniali opłatyę tryczałtową z 2,5 z
    posiadanie limitu na 0,1 % to tłumaczyli to wymaganiami klientów, że Ci co
    mieli małe debety nie chcieli płacic tyle samo co Ci z dużymi.

    Niemniej jednak dzisiaj z radością zawitam do mojego oddziału i wyrażę
    oględnie lub nie swoje zdanie na temat tego banku, chociaz raczej obstawiam
    że niezbyt oględnie. ;)

    Pozdro
    Peyto