  • Data: 2005-12-08 22:36:46
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Mnie okradli ze 150 zł... W dodatku tytuł opłaty nie mówił w ogóleZA
    > CO to było, bo mysleli, że głupi klient to się nie zorientuje.

    PO skróceniu posta musze dodać, że obciążono mnie za posiadanie debetu
    10 tys.
    Rzecz w tym, że w tabeli opłat i prowizji
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oplaty_i_prowizje/kli
    enci_indywidualni/tabela_ko

    NIE MA pozycji debetu za 10 tysięcy. Jest tylko za 5000. Więc nie
    powinni mnie chyba w ogóle obciążyć.
    Jeśli jednak chcieliby mnie obciążyć za pierwsze 5 tysięcy to powinni
    jedynie 75 zł. W TOiP nie jest napisane że obciążają za KAŻDE 5 tysięcy
    limitu.

    Leszek