  • Data: 2005-12-08 21:29:33
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od razu poprosiłem o adres korespondencyjny
    > arbitra bankowego na który mam pisać.

    To ja bardziej mientki jestem. Naskrobałem polecony za potwierdzeniem odbioru do
    oddziału i czekam.

    BTW: ciekaw jestem, czy jutrzejsza prasa poda tylko zachwyty Józka 'Enrona'
    Wancera na miliardem, czy może ktoś napisze kilka zdań w jaki sposób to się
    odbyło.

    A J.K. Bielecki w odwecie powinien pobrać za 10 lat z góry ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek