  • 1. Data: 2005-12-03 11:53:36
    Temat: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Przyszło dzisiaj do mnie powiadomienie z BPH o saldzie rachunku. Trochę ubyło w
    nocy, a nie przypominam sobie, żebym jakoś specjalnie szalał.
    Wszedłem do Sez@ma, a tam "Pobranie opłaty" w wysokości 75 zł.
    Nie miałem pojęcia, co za opłata, więc dzwonię na infolinię.
    Podobno 15 listopada zmieniła się TOiP i teraz opłaty za dopuszczalne saldo
    debetowe (czy jak to zwał) pobierane są _z góry za cały rok_ :-)

    Zapytałem grzecznie, czy ja nie powinienem coś o tym wiedzieć.
    Pani odpowiedziała, że powinienem z wyciągu. Tego co go nie dostaję.

    To powiedziałem, że mi się to nie podoba, a dalej zobaczymy...

    --
    Pozdrowienia,
    Jacek

  • 2. Data: 2005-12-03 13:01:27
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Od: "klient" <w...@p...onet.pl>

    A ja już dziś w związku z chamstwem zarządu powiedziałem BPH "Dziękuję".
    Zrezygnowałem z debetu i go spłaciłem.
    Grzecznie (jeszcze) poprosiłem o zwrot prowizji, chętnie dowiedziałbym się co
    robić dalej w razie odmowy (bo jakoś nie wierzę że grzecznie oddadzą)
    Co ciekawe pobrali i za cały rok z góry, i za miesiąc.
    Normalnie kradzież na bezczela. Powinna tym się zając Policja!
    Również nic nie dostałem, żadnej korespondencji czy cokolwiek.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-12-03 16:54:08
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klient" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Normalnie kradzież na bezczela. Powinna tym się zając Policja!
    > Również nic nie dostałem, żadnej korespondencji czy cokolwiek.

    Zgodnie z prawem bank ma obowiązek zawiadomić o zmianach opłat i prowizji z
    wyprzedzeniem i to pisemnie. Jak nie przysłali Ci listem (np. z wyciągiem)
    to powołaj się na to. Jak odmówią postrasz UOKiK. A później wyślij do UOKiK
    zawiadomienie o działaniu na szkodę klientów.

  • 4. Data: 2005-12-03 17:11:57
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    klient napisał(a):

    > A ja już dziś w związku z chamstwem zarządu powiedziałem BPH "Dziękuję".

    A ja wczoraj :-)

    pozdr
    radar

  • 5. Data: 2005-12-03 18:41:41
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Podobno 15 listopada zmieniła się TOiP i teraz opłaty za dopuszczalne
    > saldo
    > debetowe (czy jak to zwał) pobierane są _z góry za cały rok_ :-)

    najlepiej jak perfidnie się tłumaczą.
    Ta zmiana (2% kwoty debetu/rok) ponoć jest wprowadzona na prosby klientów
    aby pobierać z góry za rok a nie miesiecznie - tylko dlaczego przy okazji
    podniesiono wysokość opłaty (było 0,1% *12 = 1,2%)
    Podwyżka o 67%!!!!!!!!!!!

    JR

  • 6. Data: 2005-12-03 20:08:42
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > najlepiej jak perfidnie się tłumaczą.

    A bo to pewnie jakaś ostateczna rozgrywka na linii ItalianoKreditoFinito i
    Ałstryjako-Hypohondriko.
    A kto za to płaci? ;-)

    Skrobię właśnie krótkie pismo i czy ktoś mógłby potwierdzić, że za obniżenie
    limitu do bezpłatnego SrebrnoSez@mowgo 2 500 zł nie ma żadnej opłaty?
    Pytam, bo znalazłem w TOiP takie np. pozycje:
    - za zamknięcie "promocyjnego" rachunku - 50 zł
    - za zmianę konta na "niższe" - 50 zł
    i wolałbym się upewnić, że jednak w takim przypadku zapomnieli o opłacie.

    ATSD to w moim przypadku właściwie nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
    Z debetu korzystałem raczej w celach "technicznych", trwało to zwykle jakieś 2,
    3 dni, zanim nie przyszły pieniądze ze skarbonki. Raz czy dwa wziąłem do spodu,
    żeby kupić jakieś akcje. I póki brali co miesiąc po kilka złotych, to jakoś to
    było mnie dotkliwe, zauważalne, a teraz se mówię: 75 złotych? Za co?

    Nie chcieliście łyżeczką? To nie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 7. Data: 2005-12-03 21:26:02
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Skrobię właśnie krótkie pismo i czy ktoś mógłby potwierdzić, że za
    > obniżenie
    > limitu do bezpłatnego SrebrnoSez@mowgo 2 500 zł nie ma żadnej opłaty?

    ja mam limit właśnie 2500 i NIE zamierzam podnosić:)

    JR

  • 8. Data: 2005-12-03 23:04:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 3 Dec 2005 21:08:42 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A bo to pewnie jakaś ostateczna rozgrywka na linii ItalianoKreditoFinito i
    >Ałstryjako-Hypohondriko.
    >A kto za to płaci? ;-)

    E tam. Nic nowego. Bardzo Pazerna Hiena wyspecjalizowała się w dymaniu
    klientów. A kombinacje z opłatami co parę miesięcy to ich specjalność.
    Jest na to bardzo dobra rada - spier....lać :) Co i ja uczyniłem :)

    PG

  • 9. Data: 2005-12-03 23:06:29
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > wyciągiem) to powołaj się na to. Jak odmówią postrasz UOKiK. A później
    > wyślij do UOKiK zawiadomienie o działaniu na szkodę klientów.

    A jak klient nie chce otrzymywać korespondencji od Banku? Nie wyraża zgody i
    już? To co?

    Darek

  • 10. Data: 2005-12-03 23:09:13
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A bo to pewnie jakaś ostateczna rozgrywka na linii ItalianoKreditoFinito i
    > Ałstryjako-Hypohondriko.

    Chyba o to chodzi. Ale mogę się mylić.

    Darek