  • 1. Data: 2008-01-17 07:10:10
    Temat: BPH / Pekao info dostałem
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Właśnie dostałem list z Pekao, że mój oddział przy ul. Migdałowej w
    Warszawie w dniu 9 lutego zostanie podłączony do systemu Pekao i nr
    rachunku zmieni się na XX 1240 6250 XXXX XXXX XXXX XXXX.

    jak tam z innymi oddziałami ? dostaliście takie listy ?

    Zapraszają mnie od 11 lutego do oddzialu po odbiór IKM.
    Czytam:
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s1.xml?/sid=31/
    lang=PL/700399-896344-07072

    czy IKM na prawde jest mi potrzebna ? za czasów BPH to do banku chadzałem
    jedynie w celu dokonywania wpłat gotówkowych na rachunek 1-2 razy w
    miesiącu i nic więcej.
    Czy jak będę sobie wpłacał kase na rachunek, to na pewno nie musze sie
    legitymować, ale czy warto wtedy używać IKM ?
    IKM zapewne ma jakiś PIN, czy moge sobie ten PIN zmienić ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2008-01-17 07:26:28
    Temat: Re: BPH / Pekao info dostałem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sty, 08:10, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

> [...]
    > legitymować, ale czy warto wtedy używać IKM ?
    > IKM zapewne ma jakiś PIN, czy moge sobie ten PIN zmienić ?

    Nie wiem jak przy wplatach, ale jesli zdazy ci sie wyplata gotowkowa w
    innym oddziale niz macierzysty, to bez IKM jej nie wykonasz.

  • 3. Data: 2008-01-17 07:35:03
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 23:26:28 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Nie wiem jak przy wplatach, ale jesli zdazy ci sie wyplata gotowkowa w
    > innym oddziale niz macierzysty, to bez IKM jej nie wykonasz.

    i nawet karta Maestro Pekao nie pomoże ?

  • 4. Data: 2008-01-17 07:44:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sty, 08:35, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

    > i nawet karta Maestro Pekao nie pomoże ?

    Chyba nie - czytalem niedawno cos o klopotach przy niedzialajacym
    bankomacie, gdzie na karte nie wyplacono i odeslano po IKM. Chyba
    tylko macierzysty oddzial ma wieksze kompetencje w takich przypadkach.
    Poczekaj, moze ktos z aktualnych klienow ci sie wpisze.

  • 5. Data: 2008-01-17 08:33:06
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fmmv15$hpl$1@achot.icm.edu.pl, *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy*
    wrote:
> [...]

    > czy IKM na prawde jest mi potrzebna ? za czasów BPH to do banku
    > chadzałem jedynie w celu dokonywania wpłat gotówkowych na rachunek

    Bardzo potrzebna ci nie jest. Ale z jej uzyciem wyplacisz i zalatwisz
    niektore sprawy poza wlasnym oddzialem bez uzycia DO.
    Wplacic mozesz wszedzie bez jej uzycia - z jej uzyciem nie musisz nr konta
    pamietac. Z tego co kojarze to poza swoim oddzialem bez uzycia tej karty
    nawet majac DO nie wyplacisz kasy. Jest jakis limit kwotowy zalatwaiania
    spraw (wyplacania) z uzyciem samej IKM (bez DO) - chyba 5tys zl.

    > Czy jak będę sobie wpłacał kase na rachunek, to na pewno nie musze sie
    > legitymować, ale czy warto wtedy używać IKM ?

    Nie musisz. IKM sie przydaje bo nie musisz pamietac nr rachunku. Na
    podstawie zidentyfikowania z karty ci go od razu wstawi.
    Bardziej przydaje sie przy wyplatach - bo nie musisz z DO latac.

    > IKM zapewne ma jakiś PIN, czy moge sobie ten PIN zmienić ?

    Pin ma, zmienic sie nie da.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-01-17 08:35:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fmn0fp$k5i$1@achot.icm.edu.pl, *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy*
    wrote:

    > i nawet karta Maestro Pekao nie pomoże ?

    W bankomacie pomoze. Ale masz limit 3k PLN (z mozliwoscia obnizenia).
    Ale w okienku to bedzie juz transakcja POS wyplaty gotowki - chyba
    odpowiednio prowizyjna.
    IKM nie ma limitow i jest bezprowizyjna.

  • 7. Data: 2008-01-17 08:36:56
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > IKM nie ma limitow i jest bezprowizyjna.

    To taki XIX wieczny wynalazek. W BPH nie było problemu... ba w wielu bankach
    nie ma problemów, no ale jak się system informatyczny ma na jakimś pececie w
    oddziale to nic dziwnego.

    /*-+

  • 8. Data: 2008-01-17 08:39:05
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Sty, 08:44, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > tylko macierzysty oddzial ma wieksze kompetencje w takich przypadkach.
    > Poczekaj, moze ktos z aktualnych klienow ci sie wpisze.

    Wypłatę można zrobić na dowód osobisty jak się nie ma IKM.

  • 9. Data: 2008-01-17 08:40:30
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Właśnie dostałem list z Pekao, że mój oddział przy ul. Migdałowej w

    A ja dzis odebrałem kartę ... i się wkurzyłem.

    Wysłali ja poleconym. Pierwszy raz dostałem kartę listem poleconym.
    Zawsze przychodziła zwykłym ... i z mbanku i bph. Stałem na poczcie z 20
    minut w kolejce zdziwiony i podjarany awizem bo myslalem, ze chodzi o
    mandat z fotoradaru. A tu ... zazartowali sobie i przysłali kartę.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 10. Data: 2008-01-17 08:42:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fmn43q$p90$1@inews.gazeta.pl, *piotr'ek* wrote:

    > To taki XIX wieczny wynalazek. W BPH nie było problemu... ba w wielu
    > bankach nie ma problemów, no ale jak się system informatyczny ma na
    > jakimś pececie w oddziale to nic dziwnego.

    Ale ja nie rozumiem w czym masz problem? Jak ci sie IKM nie podoba to nie
    odbieraj. Jak ci sie bank nie podoba to zmien.
    Ja uzywam IKMa od 9 lat i uwazam jest to dosc wygodne.