    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH / Pekao info dostałem
    Date: Thu, 17 Jan 2008 09:33:06 +0100

    In news:fmmv15$hpl$1@achot.icm.edu.pl, *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy*
    wrote:
    > Właśnie dostałem list z Pekao, że mój oddział przy ul. Migdałowej w
    > Warszawie w dniu 9 lutego zostanie podłączony do systemu Pekao i nr
    > rachunku zmieni się na XX 1240 6250 XXXX XXXX XXXX XXXX.

    > czy IKM na prawde jest mi potrzebna ? za czasów BPH to do banku
    > chadzałem jedynie w celu dokonywania wpłat gotówkowych na rachunek
    > 1-2 razy w miesiącu i nic więcej.

    Bardzo potrzebna ci nie jest. Ale z jej uzyciem wyplacisz i zalatwisz
    niektore sprawy poza wlasnym oddzialem bez uzycia DO.
    Wplacic mozesz wszedzie bez jej uzycia - z jej uzyciem nie musisz nr konta
    pamietac. Z tego co kojarze to poza swoim oddzialem bez uzycia tej karty
    nawet majac DO nie wyplacisz kasy. Jest jakis limit kwotowy zalatwaiania
    spraw (wyplacania) z uzyciem samej IKM (bez DO) - chyba 5tys zl.

    > Czy jak będę sobie wpłacał kase na rachunek, to na pewno nie musze sie
    > legitymować, ale czy warto wtedy używać IKM ?

    Nie musisz. IKM sie przydaje bo nie musisz pamietac nr rachunku. Na
    podstawie zidentyfikowania z karty ci go od razu wstawi.
    Bardziej przydaje sie przy wyplatach - bo nie musisz z DO latac.

    > IKM zapewne ma jakiś PIN, czy moge sobie ten PIN zmienić ?

    Pin ma, zmienic sie nie da.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."