  • 1. Data: 2008-01-16 19:37:58
    Temat: Marketingowe dane z US?
    Od: "RadekNet" <r...@r...com>

    Czesc!

    Czy bank moze uzyskac z Urzedu Skarbowego dane n.t. nowootwartych firm?
    Dzwonili dzis do mojej mamy z (najprawdopodobniej) BPH i proponuja jej
    konto. Facet powiedzial, ze maja jej dane z U.S. Jak to jest?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2008-01-16 20:36:16
    Temat: Re: Marketingowe dane z US?
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > Czy bank moze uzyskac z Urzedu Skarbowego dane n.t. nowootwartych firm?

    Z Urzędu nie moze.

    > Dzwonili dzis do mojej mamy z (najprawdopodobniej) BPH i proponuja jej
    > konto. Facet powiedzial, ze maja jej dane z U.S. Jak to jest?

    Zapewne jakaś "użendniczka" dorabia do marnej wypłaty sprzedając dane swoim
    znajomkom.
    Każdy orze jak może.
    Dziwne jest , za akwizytor banku jest takim debilem, że powołuje się na dane
    urzędowe.
    Za to powinien wylecieć na zbity pysk.

  • 3. Data: 2008-01-16 20:38:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RadekNet pisze:
> [...]
    > Dzwonili dzis do mojej mamy z (najprawdopodobniej) BPH i proponuja jej
    > konto. Facet powiedzial, ze maja jej dane z U.S. Jak to jest?

    Nie z US tylko IIRC z gminy lub czegoś podobnego. Zadaj to pytanie na
    pl.soc.prawo, to Ci dokładnie powiedzą. W każdym razie dane _firm_ nie
    są tajne.

    KJ

  • 4. Data: 2008-01-16 20:43:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 19:37:58 -0000, "RadekNet"
    <r...@r...com> wrote:

    >Dzwonili dzis do mojej mamy z (najprawdopodobniej) BPH i proponuja jej
    >konto. Facet powiedzial, ze maja jej dane z U.S. Jak to jest?
    US = Urząd Statystyczny ;)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 5. Data: 2008-01-17 07:26:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    RadekNet pisze:
> [...]
    > Dzwonili dzis do mojej mamy z (najprawdopodobniej) BPH i proponuja jej
    > konto. Facet powiedzial, ze maja jej dane z U.S. Jak to jest?

    Urząd Miasta/Gminy. Te dane są dostępne.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2008-01-17 12:18:12
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Urząd Miasta/Gminy. Te dane są dostępne.

    Czesto nawet przez internet mozesz sobie sprawdzic, ktory sasiad ma wlasna
    DG ;)

    pozdr

  • 7. Data: 2008-01-18 07:22:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    Z pisze:
    > "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Czesto nawet przez internet mozesz sobie sprawdzic, ktory sasiad ma wlasna
    > DG ;)

    Bezpośrednio w UM/UG? Nie sądzę, bo ta usługa jest płatna 15PLN/firmę).

    Ale np. taka pf.pl na stronę ładuje wszystko jak leci. Ja przynajmniej
    im nie płaciłem a figuruję.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2008-01-18 09:01:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-18, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Bezpośrednio w UM/UG? Nie sądzę, bo ta usługa jest płatna 15PLN/firmę).

    No na przykład:
    http://www.poznan.pl/mim/public/msp/szukaj.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-01-18 21:45:41
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    > No na przykład:
    > http://www.poznan.pl/mim/public/msp/szukaj.html

    To jest nieprzydatne dla marketingu bankowego.
    Bank nęka tych co zgłosili się do Urzędu dziś, wczoraj i jeszcze nie
    załatwili wszystkich formalności. Spróbuj w w/w wyszukiwarce naleźć firmy
    zgłoszone w ostatnim tygodniu, nie wiedząc niczego bliższego.
    Potem znajdź numer telefonu takiej firmy.

    Akwizytor banku musiał te dane dostać od urzędnika, a nie znaleźć w
    Internecie.
    Czy z magistratu, GUS, czy US jest wtórną sprawą.
    Łowcy skór ?

  • 10. Data: 2008-01-19 11:13:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Wojciech Bancer pisze: