  • 1. Data: 2002-02-06 10:55:41
    Temat: BPH ? Nie dziękuję !
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    Witam,

    właśnie zamykam Sezama w Bph i jestem bardzo szczęśliwy.
    Byłem chyba niezłym klientem, zostawiałem bankowi w formie opłat i
    odsetek cos około 6 tys . Pln w ciągu ostatniego roku. ( a miałem tam
    rachunek 4 lata)
    A co bank mógł mi zaoferować ?
    Wydaje mi się że coraz mniej. Zero kontaktów ze mną, ciągłe podnoszenie
    opłat, brak obsługi on-line i oprocentowanie linii sporo powyżej rynkowej a
    do tego nie wiem czy sezamowcy zauważyli, naliczanie odsetek od limitu co
    miesiąc czyli faktyczna podwyżka kosztów prowadzenia rachunku.

    Dlatego żegnam się z BPH PBK bez żalu.

    jacek
    p.s. ale mam już dużo ciekawszą ofertę od innego banku

  • 2. Data: 2002-02-06 11:00:04
    Temat: Re: BPH ? Nie dziękuję !
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > p.s. ale mam już dużo ciekawszą ofertę od innego banku

    I dobrze!
    Skoro nie potrafia zadbac - to niech spadaja na drzewo!
    W ogole CRM w naszych polskich bankach tpo tylko wdrozpony jest albo dla
    Platynowych VIPow ;) albo nie wiem kurde gdzie...

  • 3. Data: 2002-02-06 16:11:49
    Od: "Mario" <b...@p...onet.pl>

    > p.s. ale mam już dużo ciekawszą ofertę od innego banku

    Na co zmieniasz?

    Mario

  • 4. Data: 2002-02-08 22:46:40
    Od: :-=wojo=--: <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>

    jaca wrote:

> [...]
    >
    > Dlatego żegnam się z BPH PBK bez żalu.
    >
    > jacek
    > p.s. ale mam już dużo ciekawszą ofertę od innego banku

    A nie slyszales o ich strategii:
    Utrzymywania klijentow poprzez program lojalnosciowy?
    Nowy prezes chyba o tym mowil - nikt wczesniej ani pozniej o tym nie slyszal
    ;)))

  • 5. Data: 2002-02-10 12:15:26
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Do jakiego banku przechodzisz?
    Ja zmieniłem na Fortis (linia kredytowa) i mbank - reszta usług.

  • 6. Data: 2002-02-10 18:09:14
    Temat: No to NA CO zmieniasz?
    Od: <G...@t...pl>

    > jacek
    > p.s. ale mam już dużo ciekawszą ofertę od innego banku

    Bo masz rację. Ale gdzie dadzą Ci taki duży limit na "dzień dobry" w
    dzisiejszych czasach???

  • 7. Data: 2002-02-11 14:10:46
    Od: :-=wojo=--: <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>

    Grzegorz Szymczak wrote:

    > Do jakiego banku przechodzisz?
    > Ja zmieniłem na Fortis (linia kredytowa) i mbank - reszta usług.

    Dobry jest Lukas wraz mbankiem (co by tu o nich zlego nie mowiono)
    Dobre odsetki , zero oplat.

    A BPH tak mnie po tylu latach zawiodl ze chocby na glowie staneli zlotowki tam
    nie zostawie ;)