  • 1. Data: 2005-12-29 10:21:23
    Temat: BPH Konto Sezam Start
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Ostatnio na zakupach w hipermarkecie zauważyłem stoisko "Usługi bankowe BPH".
    Wśród rozłożonych ulotek zachęcających do pożyczek i kredytów zauważyłem
    reklamę konta Sezam Start. W ulotce piszą, że to specjalne konto, które można
    założyć w takim właśnie punkcie. W okresie promocyjnym, miesięczne
    prowadzenie kosztuje 1 zł.
    Czy ktoś może coś więcej o tym koncie napisać? Czym to się różni od zwykłego
    Sezamu?

  • 2. Data: 2005-12-29 10:41:41
    Temat: Re: BPH Konto Sezam Start
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    miecznik wrote:
> [...]
    > specjalne konto, które można założyć w takim właśnie punkcie. W
    > okresie promocyjnym, miesięczne prowadzenie kosztuje 1 zł.

    Nie widzę czegoś takiego na ich stonach. Jedynie Junior za 1,5 zł. Nie
    wygląda to na pomysł banku. Może to jakiś co-branded? Jaki hipermarket?

    Leszek

  • 3. Data: 2005-12-29 11:54:05
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > prowadzenie kosztuje 1 zł.
    > Czy ktoś może coś więcej o tym koncie napisać? Czym to się różni od

    Opłatami, pewnie też zakresem usług . Zajrzyj do TOiP banku od rozdziału X w
    dół

    as