  • 1. Data: 2005-09-30 06:32:16
    Temat: [BPH] 1,5 h zamykalem rachunek
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    1,5 godziny zamykałem rachunek srebrny sezam w BPH :-)
    Poszedłem tylko oddać do niego kartę, gdyż wypowiedziałem
    im wcześniej umowę na piśmie. Ale pani mnie skusiła, że
    można zamknąć od ręki. Musiałem tylko wpłacić wyliczoną
    przez nią prowizję i wypełnic dyspozycję. I tak się zaczęło:
    najpierw 15 osobowa kolejka do kasy[1], potem kolejka aby oddać
    kartę, potem kolejka aby zamknąć rachunek[2]. Niestety okazało się,
    że źle wyliczono kwotę jaką miałem wpłacić na opłaty, więc
    znów stałem w kolejce do kasy...

    Na szczęście przez ostatnie pół godziny zamykanie tegoż
    rachunku przerodziło się w małą groteskę[3], więc wyszedłem
    w dobrym humorze z banku.

    [1] ale zapłaciłem rachunek za prąd bez prowizji,
    [2] przy okazji pomogłem bułgarom wypełnić dok. wypłaty
    Western Union,
    [3] pani nie wiedziała czy 15 dzień miesiąca to jeszcze jego pierwsza
    połowa czy druga, pobranie opłat i zamknięcie rachunku trwało przeszło
    pół godziny.

    --
    '''..\
    < _| (

  • 2. Data: 2005-09-30 07:45:21
    Temat: Re: [BPH] 1,5 h zamykalem rachunek
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-09-30 08:32, Użytkownik jaszczur napisał/a:
    > 1,5 godziny zamykałem rachunek srebrny sezam w BPH :-)

    Kurka, to chyba jakaś epidemia.
    Jak zamykałem rachunek w BZWBK to miałem _dokładnie_ to samo.
    Najpierw kolejka do pani obsługującej klientów celem wypełnienia
    wniosku, potem za 6 tygodniu ponownie kolejka do innej pani celem
    podpisania jakowyś papierzysk (nie pamiętam dokładnie jakich - było to
    dobre 2 lata temu...) i potem najlepsze - godzina oczekiwania na wypłatę
    resztek z konta... Pani uczyła się nowego systemu i każdego klienta
    obsługiwała średnio 20 mintut... W dodatku przy mnie pomyliła się w
    rodzaju operacji i zamiast wypłaty bez prowizji wybrała opłatęz prowizją
    i system zgłupiał, bo na koncie nie było tyle, żeby prowizję pokryć :-)
    Zanim odkręcili to dobre 20 minut trwało...
    Brrr, jeszcze teraz mnie telepie na samą myśl.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2005-09-30 17:12:59
    Od: "jo44" <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    wiadomości news:dhiqeg$38m$1@news.dialog.net.pl...

    > Kurka, to chyba jakaś epidemia.

    Ja tam sie wcale nie dziwię. A po cholerę pracownik ma sie spieszyć
    z zamykaniem?? Zdobyć klienta trudno - czasami sporo pracy
    i czasu trzeba poświęcić, to i dlaczego zamykać raz-dwa??

  • 4. Data: 2005-09-30 17:44:26
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dhiqeg$38m$1@news.dialog.net.pl grupowicz Roman Sąsiada
    napisał:

    > i potem najlepsze - godzina oczekiwania na wypłatę

    Pobiłeś mój półgodziny rekord (z pustego oddziału) ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-09-30 18:25:41
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > 1,5 godziny zamykałem rachunek srebrny sezam w BPH :-)

    ja zamykałem rachunek w Fortis banku w 5 minut

    JerzyR

  • 6. Data: 2005-09-30 18:55:44
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > ja zamykałem rachunek w Fortis banku w 5 minut

    Tak chętnie sie Ciebie pozbyli?? :))

    Darek

  • 7. Data: 2005-09-30 20:40:07
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik JerzyR pisze:

    > ja zamykałem rachunek w Fortis banku w 5 minut
    Wiesz, z pewnych względów których wolałbym nie wyjawiać,
    Fortis Bank to jest obecnie mój ideał :-)

    --
    '''..\
    < _| (

  • 8. Data: 2005-09-30 20:43:02
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik jo44 pisze:

    > Ja tam sie wcale nie dziwię. A po cholerę pracownik ma sie spieszyć
    > z zamykaniem?? Zdobyć klienta trudno - czasami sporo pracy
    > i czasu trzeba poświęcić, to i dlaczego zamykać raz-dwa??
    E, pieprzysz Pan ,,trzy po trzy...''

    --
    '''..\
    < _| (

  • 9. Data: 2005-09-30 21:40:34
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    mój własny rekord: trzy dni załatwiania....... tekstu umowy do kk :>

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 10. Data: 2005-09-30 21:48:22
    Od: "Jan Nowisz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
    > Wiesz, z pewnych względów których wolałbym nie wyjawiać,

    No, teraz dopiero to się zrobiło interesująco.

    Opowiesz?

    Jan