  • 1. Data: 2005-09-29 18:45:47
    Temat: Przelewy zagraniczne - paranoja kosztów
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

    Wytłumaczcie na chłopski rozum:

    Dlaczego mając konto w niemczech można wysyłać pieniądze bezpłatnie wewnątrz
    Unii (znająć IBAN/BIC)? Natomiast z Polski trzeba płacić minimum 20-30 zł -
    tańszych nie znalazłem....????!!!!

    C.

  • 2. Data: 2005-09-29 18:50:27
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne - paranoja kosztów
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    clear wrote:
    > Dlaczego mając konto w niemczech można wysyłać pieniądze bezpłatnie
    > wewnątrz Unii (znająć IBAN/BIC)? Natomiast z Polski trzeba płacić
    > minimum 20-30 zł - tańszych nie znalazłem....????!!!!

    Zobacz w Kredyt Banku.
    A co do Twojego pytania - bo banki jak moga - to chca zarobic ;) I tlumacza,
    ze Polska nie jest w strefie euro...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-29 20:27:53
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    napisał w wiadomości news:dhhd22$5gg$1@news.onet.pl...

    > Zobacz w Kredyt Banku.

    26 09 2005 godzina 20 jest watek na ten temat