  • 1. Data: 2005-09-29 20:57:41
    Temat: [Lukas] Demo nowego systemu
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>

    Biegając po stronach banku zauważyłem że uchylili rąbka tajemnicy i można już
    obejrzeć jak będzie wyglądał/funkcjonował nowy system (po 10 października)
    http://www.lukas.pl/oferta_ebank_demo.asp

    Do plusów zaliczyłbym że wszystko jest na pierwszej, czytelnej stronie (konta,
    karty, kredyty, fundusze, poczta).

    Jak tak wszedłem głębiej to już wygląda znajomo. Jest owszem parę nowości:
    lista blokad, lista aktywnych poleceń zapłaty, możliwość
    zablokowania/odblokowania karty ale ogólnie nikt nie powinien czuć się
    zagubiony ;-)

    Niestety z powodu zmiany numeracji kont osoby które mają Polecenia Zapłaty już
    mogą się szykowac do ponownego przejścia papierkowych formalności :-(

    No i jeszcze spodziewają się końca świata w tygodniu po weekendzie gdy będzie
    wdrożenie:

    "Ze względu na możliwe obciążenie systemu w pierwszych dniach działania
    prosimy o dokonanie operacji zaplanowanych na 10 października odpowiednio
    wcześniej - do piątku 7 października do godz. 12.00."

    Nic to, trzeba trzymać kciuki...

    C. Sawicki

  • 2. Data: 2005-09-29 21:18:30
    Temat: Re: [Lukas] Demo nowego systemu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Cyprian Sawicki napisał(a):

    > Biegając po stronach banku zauważyłem że uchylili rąbka tajemnicy i można już
    > obejrzeć jak będzie wyglądał/funkcjonował nowy system (po 10 października)
    > http://www.lukas.pl/oferta_ebank_demo.asp

    Tak na marginesie. Zmienił się również system ratalny Lukasa. Nazywa się to
    teraz nie Lukas E-Partner a Ekipa. Widocznie zmiany są przeprowadzane na
    szeroką skalę

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-09-29 21:37:29
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 29 Sep 2005 20:57:41 +0000 (UTC) "Cyprian Sawicki"
    <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    > http://www.lukas.pl/oferta_ebank_demo.asp
    >
    > Do plusów zaliczyłbym że wszystko jest na pierwszej, czytelnej stronie (konta,

    ciekawostka: są przyciski poczta, dane klienta, konta, karty etc. Ale jak wrócić
    do strony z podsumowaniem, tej która jest zaraz po zalogowaniu? Oczywiście
    trzeba kliknąć na logo lukasa :) w ING jest podobny układ, ale tam jest przycisk
    'portal' i czegoś takiego tu brakuje.

  • 4. Data: 2005-09-29 21:43:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl> writes:

    > Niestety z powodu zmiany numeracji kont osoby które mają Polecenia Zapłaty już

    A w Anglii ludzie maja konta z tym samym numerem od 50 lat...

    MJ

  • 5. Data: 2005-09-30 05:35:49
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Thu, 29 Sep 2005 23:18:30 +0200, na pl.biznes.banki, Markus Sprungk
    napisał(a):

    > Tak na marginesie. Zmienił się również system ratalny Lukasa. Nazywa się to
    > teraz nie Lukas E-Partner a Ekipa. Widocznie zmiany są przeprowadzane na
    > szeroką skalę

    Zgrana ekipa to tam pracuje, system nazywa się Ekip :)

    pzdr
    konlin

  • 6. Data: 2005-09-30 06:54:46
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Konlin napisał(a):

    > Zgrana ekipa to tam pracuje, system nazywa się Ekip :)

    O, fakt :)))

    Jakoś się tak zasugerowałem ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-10-01 10:52:54
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cyprian Sawicki <c...@g...pl> napisał(a):

    > Nic to, trzeba trzymać kciuki...

    Trzeba przyznać że całkiem zgrabny sysyem i na pierwszy rzuy oka jest całkiem
    funkcjonalny. Jesli tylko będzie działał, to OK :^)

    Tomek

  • 8. Data: 2005-10-01 11:24:56
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    i stan konta jest od razu ;)
    nie trzeba uaktualniać

    ...ja jakoś pogubiłem sie w zleceniach stałych -to zmieniono

    Dariusz

  • 9. Data: 2005-10-01 11:41:47
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > ...ja jakoś pogubiłem sie w zleceniach stałych -to zmieniono

    wiele zmieniono, mi spodobalo sie wykazywanie platnosci dla konkretnego
    odbiorcy w przelewach i PZ
    nie trzeba ponownie sie logowac aby sprawdzic karte VC, aby tylko szybciej
    wykazywali operacje nia dokonane, bo tu jeszcze CITI bije Lukasa ale to moze
    teraz sie zmieni