  • 1. Data: 2005-09-29 18:51:43
    Temat: [mBank] KK - o której automatyczna spłata?
    Od: trainer <t...@p...org>

    Witam,
    mam zamówioną automatyczna spłatę KK w mBanku i dzisiaj jest termin
    spłaty, kwotę minimalną spłaciłem ręcznie jakiś czas, ale pozostaje 95%
    - o której oni to pobierają (jeszcze dotąd nie pobrali) czy mam sam
    spłacić czy spokojnie czekać aż system sam dokona spłaty?

    pozdrawiam,
    trainer

  • 2. Data: 2005-09-29 19:04:42
    Temat: Re: [mBank] KK - o której automatyczna spłata?
    Od: trainer <t...@p...org>

    trainer wrote:

    > - o której oni to pobierają (jeszcze dotąd nie pobrali) czy mam sam
    > spłacić czy spokojnie czekać aż system sam dokona spłaty?

    oki już pobrali

  • 3. Data: 2005-09-29 19:11:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Sep 2005 21:04:42 +0200, trainer napisał(a):

    > czy spokojnie czekać aż system sam dokona spłaty?
    >
    > oki już pobrali

    Pewnie przeczytali Twego posta ;-)

    --
    Olgierd