  • Data: 2014-08-18 15:31:30
    Temat: Re: BNP Paribas co z tabletami?
    Od: h...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 sierpnia 2014 13:03:55 UTC+2 użytkownik MichalL napisał:
    > Dzwoni�em z pytaniem o tablet. Odpowied� - kto dostanie b�dzie wiadomo 30
    >
    > wrze�nia.

    Co więcej, na infolinii sami nie wiedzą (albo nie chcą powiedzieć) ile tabletów jest
    przewidzianych w promocji.
    Napisałem więc do banku z nurtującym mnie pytaniem i od ponad tygodnia nie uzyskałem
    jeszcze odpowiedzi.
    Niewykluczona jest zatem sytuacja, że tabletów będzie trzy. Albo jeden ;) Dlaczego
    nie, skoro w regulaminie promocji takiej informacji nie zawarto.