  • Data: 2014-08-18 20:05:05
    Temat: Re: BNP Paribas co z tabletami?
    Od: mx <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/08/2014 18:06, Waldek wrote:

    > A z ciekawosci - zonka zlozyla wniosek (ten ze skanem dowodu)
    > i juz kilka dni czeka na ...wyprocesowanie sie wniosku
    > - proba zalogowania daje info ze wniosek zostal zlozony
    >
    > Tez macie takie "objawy" ?

    Nie, akurat to odbyło się błyskawicznie. Dostałem maila, że skany
    nieczytelne (obie strony były razem), podzieliłem i wysłałem ponownie.

    Ale trochę mi ten bank "nie pasi":

    1. W "Moje finanse" w zakładce "Karty" ciągle pusto, ale jak kliknąć na
    puste, to karta o dziwo jest, ze wszelkimi szczegółami.
    2. Wykonałem kilka płatności kartą, ale ciągle w systemie "Nieaktywna".
    Może przez długi weekend?
    3. Blokady niewidoczne, chyba bym znalazł?
    4. Teraz próbuję dodać odbiorcę lub wykonać przelew i po "Podpisz"
    jestem wylogowany.

    In plus, przez PayU można bezpłatnie opłacać wszelkie rachunki i "bóg
    wie co". I wszystko do zwrotu 3% powinno się kwalifikować. Sprytniejsze
    niż Bill!