  • 1. Data: 2014-08-18 13:03:55
    Temat: BNP Paribas co z tabletami?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dzwoniłem z pytaniem o tablet. Odpowiedź - kto dostanie będzie wiadomo 30
    września.
    Promocja tylko dla cierpliwych?

    MichalL

  • 2. Data: 2014-08-18 14:40:58
    Temat: Re: BNP Paribas co z tabletami?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.08.2014 MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Dzwoniłem z pytaniem o tablet. Odpowiedź - kto dostanie będzie wiadomo 30
    > września.

    No, formalnie 30 września zbadają, czy Ci się należy (spełniłeś warunki).

    > Promocja tylko dla cierpliwych?

    Poniekąd tak. Ale jak nie dadzą, to od razu możesz im podziękować
    za bezowocną współpracę.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2014-08-18 15:31:30
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 sierpnia 2014 13:03:55 UTC+2 użytkownik MichalL napisał:
    > Dzwoni�em z pytaniem o tablet. Odpowied� - kto dostanie b�dzie wiadomo 30
    >
    > wrze�nia.

    Co więcej, na infolinii sami nie wiedzą (albo nie chcą powiedzieć) ile tabletów jest
    przewidzianych w promocji.
    Napisałem więc do banku z nurtującym mnie pytaniem i od ponad tygodnia nie uzyskałem
    jeszcze odpowiedzi.
    Niewykluczona jest zatem sytuacja, że tabletów będzie trzy. Albo jeden ;) Dlaczego
    nie, skoro w regulaminie promocji takiej informacji nie zawarto.

  • 4. Data: 2014-08-18 18:06:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-08-18 13:03, MichalL pisze:
    > Dzwoniłem z pytaniem o tablet. Odpowiedź - kto dostanie będzie wiadomo
    > 30 września.
    > Promocja tylko dla cierpliwych?
    >
    > MichalL

    A z ciekawosci - zonka zlozyla wniosek (ten ze skanem dowodu)
    i juz kilka dni czeka na ...wyprocesowanie sie wniosku
    - proba zalogowania daje info ze wniosek zostal zlozony

    Tez macie takie "objawy" ?

  • 5. Data: 2014-08-18 20:05:05
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 18/08/2014 18:06, Waldek wrote:

    > A z ciekawosci - zonka zlozyla wniosek (ten ze skanem dowodu)
    > i juz kilka dni czeka na ...wyprocesowanie sie wniosku
    > - proba zalogowania daje info ze wniosek zostal zlozony
    >
    > Tez macie takie "objawy" ?

    Nie, akurat to odbyło się błyskawicznie. Dostałem maila, że skany
    nieczytelne (obie strony były razem), podzieliłem i wysłałem ponownie.

    Ale trochę mi ten bank "nie pasi":

    1. W "Moje finanse" w zakładce "Karty" ciągle pusto, ale jak kliknąć na
    puste, to karta o dziwo jest, ze wszelkimi szczegółami.
    2. Wykonałem kilka płatności kartą, ale ciągle w systemie "Nieaktywna".
    Może przez długi weekend?
    3. Blokady niewidoczne, chyba bym znalazł?
    4. Teraz próbuję dodać odbiorcę lub wykonać przelew i po "Podpisz"
    jestem wylogowany.

    In plus, przez PayU można bezpłatnie opłacać wszelkie rachunki i "bóg
    wie co". I wszystko do zwrotu 3% powinno się kwalifikować. Sprytniejsze
    niż Bill!

  • 6. Data: 2014-08-18 21:42:04
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 18/08/2014 15:31, h...@g...com wrote:wiedzi.
    > Niewykluczona jest zatem sytuacja, że tabletów będzie trzy. Albo jeden ;) Dlaczego
    nie, skoro w regulaminie promocji takiej informacji nie zawarto.

    Ej tam, ej tam, bez strachu. Dostanie każdy, chyba że wcześniej ogłoszą
    zakończenie przyjmowania wniosków w promocji.

    "II. CZAS TRWANIA SPRZEDAŻY PREMIOWEJ - tzn. kiedy składasz wniosek:
    1. Okres trwania Sprzedaży Premiowej premiującej otwarcie iKonto w BNP
    Paribas Banku Polska S.A. trwa od
    01.08.2014 r. do 31.08.2014 r. lub do wyczerpania Nagród.

    IV. ZASADY UCZESTNICTWA W SPRZEDAŻY PREMIOWEJ - tzn. spełnisz - dostajesz:
    1. Uczestnik nabywa prawo do nagrody - tabletu Samsung Galaxy Tab P3
    Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:
    1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z
    wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek
    o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu
    identyfikującego,
    2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i
    wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł."

    Tu nie ma żadnego albo, albo. Należy się jak psu buda.