  • Data: 2014-08-26 08:31:36
    Temat: Re: BNP Paribas 3% - pytania
    Od: "mx" <mmx@@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >"xbartx" wrote
    >A ja z innej beczki, bo znajomy mnie się pytał czy ten wpływ >1k PLN musi
    >być z innego banku czy może być też z wewnątrz? Zazwyczaj musi być z
    >zewnątrz ale jako, że nie chce mi się grzebać po pdf'ach to zapytam
    >najpierw tutaj, bo może ktoś już to przerabiał.

    Nie przerabiałem, ale mam otwartego PDF-a z regulaminem promocji, zasilenie
    może być wewnętrzne:

    "Warunki uczestnictwa w Promocji:
    5. Uczestnikiem Promocji może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do
    czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu
    cywilnego, zwana dalej Uczestnikiem Promocji, która spełni następujące
    warunki:
    a/ posiada iKonto
    b/ posiada Kartę Debetową MasterCard wydaną do iKonta i wykonuje nią
    transakcje online za pośrednictwem PayU.
    c/ zasila Rachunek Karty Debetowej wpływami w wysokości co najmniej 1000 PLN
    miesięcznie"

    Zasady zwrotu też jednoznaczne:

    "Transakcja Online wykonana kartą debetową za pośrednictwem PayU - 3%"
    (koniecznie i karta i PayU)