  • 1. Data: 2014-08-25 14:22:12
    Temat: BNP Paribas 3% - pytania
    Od: ls <l...@w...pl>

    Hej,
    Zalozylem sobie ikonto w Paribasie i mam pytania do praktykow:
    1) Jak zasile sobie w miesiacu otwarcia konto > 1000zl, kupie cos na Allegro i
    zaplace przez PayU, to dostane zwrot 3% za ten pierwszy miesiac?
    2) Czy zwrot dostaje sie za zakup na Allegro przy formie platnosci "karta" i podaniu
    karty Paribasa, czy forma platnosci musi byc "konto PayU" ze zdefiniowana karta
    Paribasa?
    3) Jesli aplikacja PayU ze zdefiniowana karta Paribasa zaplace np. rachunek > 200zl,
    to czy Paribas uzna to za zakup min. 200zl zwalniajacy od oplaty w danym miesiacu?
    4) W jakim dniu miesiaca Paribas wyplaca zwroty?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2014-08-25 19:54:19
    Temat: Re: BNP Paribas 3% - pytania
    Od: Benny <j...@g...com>

    1) Tak
    2) Nie wiem
    3) Tak jeżeli zrobisz to poprzez aplikację mobilną
    4) Wypłacili 22 sierpnia

    http://jakdorobic.wordpress.com/

  • 3. Data: 2014-08-25 22:12:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    A ja z innej beczki, bo znajomy mnie się pytał czy ten wpływ >1k PLN
    musi być z innego banku czy może być też z wewnątrz? Zazwyczaj musi być
    z zewnątrz ale jako, że nie chce mi się grzebać po pdf'ach to zapytam
    najpierw tutaj, bo może ktoś już to przerabiał.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-08-26 07:44:24
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 19:54:19 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
    > 1) Tak

    Super!

    > 2) Nie wiem

    Czyli przy placeniu wybieramy opcje "Konto w PayU"?

    > 3) Tak jeżeli zrobisz to poprzez aplikację mobilną

    To dobrze

    > 4) Wypłacili 22 sierpnia

    Dzieki za informacje :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2014-08-26 08:31:36
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

> [...]
    >zewnątrz ale jako, że nie chce mi się grzebać po pdf'ach to zapytam
    >najpierw tutaj, bo może ktoś już to przerabiał.

    Nie przerabiałem, ale mam otwartego PDF-a z regulaminem promocji, zasilenie
    może być wewnętrzne:

    "Warunki uczestnictwa w Promocji:
    5. Uczestnikiem Promocji może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do
    czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu
    cywilnego, zwana dalej Uczestnikiem Promocji, która spełni następujące
    warunki:
    a/ posiada iKonto
    b/ posiada Kartę Debetową MasterCard wydaną do iKonta i wykonuje nią
    transakcje online za pośrednictwem PayU.
    c/ zasila Rachunek Karty Debetowej wpływami w wysokości co najmniej 1000 PLN
    miesięcznie"

    Zasady zwrotu też jednoznaczne:

    "Transakcja Online wykonana kartą debetową za pośrednictwem PayU - 3%"
    (koniecznie i karta i PayU)

  • 6. Data: 2014-08-26 17:28:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.08.2014 o 08:31, mx pisze:

> [...]
    > PLN miesięcznie"
    >
    > Zasady zwrotu też jednoznaczne:
    >
    > "Transakcja Online wykonana kartą debetową za pośrednictwem PayU -

    Dzięki za info i w sumie to ciekawie wygląda, bo akurat znajomi będę
    mogli szybkiego ping ponga zrobić ;)

    Xenocide