  • 11. Data: 2003-03-28 18:07:54
    Temat: Re: BIK - najświeższe doniesienia :)
    Od: k...@o...pl

    > Wydaje Ci się, że nie współpracują.

    Może mi się wydaje, może współpracują, ale na co taka współpraca, gdy danych
    nie wymieniają między sobą, hę?
    Bo na raporcie widzę czarno na białym, które banki pytały lub przekazały dane -
    a które nie.

  • 12. Data: 2003-03-28 18:09:14
    Od: k...@o...pl

    > a mam jeszcze pytanie - jesli jakis bank nie jest w biku, to jak sprawdza,
    > czy klient nie ma innych obciazen?

    Przede wszystkim pyta Klienta - hehe;))))
    A poza tym powszechna jest w takich przypadkach praktyka wysyłania zapytań (np.
    w formie faksów) do innych banków czy czasem nie masz tam jakichś kredytów.

  • 13. Data: 2003-03-28 18:17:28
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim pyta Klienta - hehe;))))

    no rzeczywiscie hehe:)

    > A poza tym powszechna jest w takich przypadkach praktyka wysyłania zapytań
    (np.
    > w formie faksów) do innych banków czy czasem nie masz tam jakichś
    kredytów.

    no cos ty? to chyba niemozliwe? zobacz jaki krotki jest okres udzielenia
    kredytu. i co - i ten bank wysyla zapytanie do central najwiekszych 20
    bankow (bo chyba nie do wszystkich bankow). i te centrale wysylaja zapytania
    do swoich oddzialow - i te odpisuja. ile to by trwalo?

  • 14. Data: 2003-03-28 19:18:45
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > bankow (bo chyba nie do wszystkich bankow). i te centrale wysylaja zapytania
    > do swoich oddzialow - i te odpisuja. ile to by trwalo?

    Nie wysyłają oczywiście do wszystkich banków, a nawet nie do wszystkich
    miejscowych - tylko do wybranych (i to też nie zawsze: niektóre poprzestają na
    zapytaniu w ZBP).
    Krótko: wybierają kilka miejscowych banków i wysyłają faks z pytaniem.

  • 15. Data: 2003-03-28 21:00:17
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Konrad Krupinski" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > a ile to jest "wstecz"?

    4 lata jak dla mnie.

  • 16. Data: 2003-03-29 17:47:20
    Temat: Re: BIK - naj?wieższe doniesienia :)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 27 Mar 2003 21:31:56 +0100, k...@o...pl wrote:

    >Otóż są na pewno: ING BSK, BPHPBK, Kredyt Bank, BRE (Multibank), Millenium (ten
    >to ma taki burdel, że muszę poprawiać dane - ale to szczegół: kredyt
    >mieszkaniowy podali w kwocie... 2x większej niż prawdziwa, oraz wspomnieli o
    >limicie w rachunku, którego już dawno... nie ma! Wrrr...!!!!), GE Capital Bank
    >(a jeszcze niedawno nie było), FCE (dawny Ford) Bank.
    >Nie ma na pewno: PeKaO SA, WBK, Lukasa oraz... dalej nie ma mnie na liście z
    >CITIBanku!

    Kredyty z BZWBK na pewno juz w BIKu widywalem.
    Wiec na podstawie jednego raportu trudno oceniac jakie banki
    przesylaja dane a jakie nie. Tym bardziej, ze moze to zalezec nawet od
    oddzialu.
    No i wszystko sie zmienia, banki stare dane sukcesywnie uzupelniaja.
    Wiec nie radzilbym na podstawie takich informacji z grupy "zapominac"
    o kredytach przy wypelnianiu wnioskow :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730