  • 1. Data: 2003-03-27 17:17:00
    Temat: Inteligo - podwyzka
    Od: "Maciej Matuszczyk \(2Mat\)" <m...@n...com.pl>

    Witam,
    Troche mnie wkurzylo, ze teraz kaza sobie placic za wyciaganie wyciaganie
    kasy z konta firmowego (w tym z bankomatów PKO).
    Zanim sie zorientowalem 3 x wyjalem kase.

    Czy to moze swiadczyc, ze maja problemy z plynnoscia finansowa?
    Czy tez PKO chce zniechecic ludzi do posiadania kont w swoim "elektornicznym
    oddziale"?
    Nie wiem, czy mam juz szukac nowego banku dla konta firmowego?
    Inteligo bardzo mi odpowiadało: wygodny interfejs, sms-owe potwierdzenia
    zmiany salda, wysokie limity wyciagania gotowki z bankomatu itd.

    --
    ---
    Maciej Matuszczyk

  • 2. Data: 2003-03-27 18:31:50
    Temat: Re: Inteligo - podwyzka
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Maciej Matuszczyk (2Mat)" <m...@n...com.pl> napisał w
    wiadomości news:b5vbn2$b67$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem, czy mam juz szukac nowego banku dla konta firmowego?
    > Inteligo bardzo mi odpowiadało: wygodny interfejs, sms-owe potwierdzenia
    > zmiany salda, wysokie limity wyciagania gotowki z bankomatu itd.

    Na razie optymalna opcja to założenie dodatkowego konta prywatnego. Przelewy
    Inetligo prywatne <=> Ineligo firmowe gratis i on-line, wypłaty z bankomatów
    PKO BP z konta prywatnego gratis.

    BaLab

  • 3. Data: 2003-03-27 19:34:58
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    Dzwoniła do mnie dzisiaj firma COGITO z Krakowa - z taką właśnie informacja
    i propozycją

    zadziwiło mnie to gdyż właśnie jestem w trakcie zamykania (opróżniania)
    konta firmowego inteligo, ale mam nadzieję że nie wytrzasnęli tego konta od
    Inteligo tylko zeskanowali ze strony www

    Pan z tej firmy zadzwonił do mnie dzisiaj informując że mają super ofertę
    jak zminimalizować koszty obsługi konta firmowego inteligo - proponował mi
    założenie do niego (poprzez ich linka) konta osobistego

    Pan był wyjątkowo kiepski - bo nie miał zbyt wielkiego pojęcia o tym co
    usiłował mi wciskać, w dodatku w 30 sekund udowodniłem mu że konto firmowe
    inteligo obecnie nie jest atrakcyjną ofertą - przy realnym używaniu (3
    przelewy do ZUS, 2 do US, kilka przelewów normalnych, 2-3 wyciągnięcia
    pieniędzy z bankomatu, opłata za kartę i za prowadzenie rachunku to razem
    pewnie ze 30 zł miesięcznie)

    ale do czego zmierzam - otóż śmieszy mnie totalnie jak można najpierw
    wprowadzać drakońskie opłaty a później wciskać klientom jakieś patenty na
    ominięcie części tych opłat - sorki mnie to nie bawi, chcę normalnie używać
    normalnego konta

    osobiście gdyby mbank dołożył do konta możliwość definiowania własnych
    subrachunków + informacje o niewykonanych przelewach (SMS lub telefon) to
    mbankowe konto firmowe byłoby dla mnie chodzącym ideałem

  • 4. Data: 2003-03-27 20:12:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości

    > Dzwoniła do mnie dzisiaj firma COGITO z Krakowa - z taką
    > właśnie informacja
    > i propozycją

    (...)

> [...]
    > telefon) to
    > mbankowe konto firmowe byłoby dla mnie chodzącym ideałem

    Dla mnie korzystanie z mBanku jest droższe niż z Inteligo (mam konto tu i
    tu) - płacę 5 zł mies. za obsługe mTransfer plus 1 zł za każdy przelew -
    także wewnętrzny (tzn. z mBiznes np. na eKonto). W związku z tym zapłaty
    wolę przyjmować na Inteligo. Mniejsze należności reguluję wogóle z
    Telepekao24 (0,6% kwoty ze strony Wn), a przelewy zagraniczne wykonuję z
    Nordei :-))).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-03-27 20:45:46
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > wolę przyjmować na Inteligo. Mniejsze należności reguluję
    > wogóle z
    > Telepekao24 (0,6% kwoty ze strony Wn), a przelewy zagraniczne

    Korekta - jest 0,1% Wn, czyli przy 1000 zł jest to 1 zł.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-03-27 21:21:27
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Dla mnie korzystanie z mBanku jest droższe niż z Inteligo (mam konto tu i
    > tu) - płacę 5 zł mies. za obsługe mTransfer plus 1 zł za każdy przelew -
    > także wewnętrzny (tzn. z mBiznes np. na eKonto).

    tak to jest drażniące - ale można sie przyzwyczaić i nie robić tych
    przelewów :-)