    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - naj?wieższe doniesienia :)
    Date: Sat, 29 Mar 2003 18:47:20 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c19-204.icpnet.pl

    On 27 Mar 2003 21:31:56 +0100, k...@o...pl wrote:

    >Otóż są na pewno: ING BSK, BPHPBK, Kredyt Bank, BRE (Multibank), Millenium (ten
    >to ma taki burdel, że muszę poprawiać dane - ale to szczegół: kredyt
    >mieszkaniowy podali w kwocie... 2x większej niż prawdziwa, oraz wspomnieli o
    >limicie w rachunku, którego już dawno... nie ma! Wrrr...!!!!), GE Capital Bank
    >(a jeszcze niedawno nie było), FCE (dawny Ford) Bank.
    >Nie ma na pewno: PeKaO SA, WBK, Lukasa oraz... dalej nie ma mnie na liście z
    >CITIBanku!

    Kredyty z BZWBK na pewno juz w BIKu widywalem.
    Wiec na podstawie jednego raportu trudno oceniac jakie banki
    przesylaja dane a jakie nie. Tym bardziej, ze moze to zalezec nawet od
    oddzialu.
    No i wszystko sie zmienia, banki stare dane sukcesywnie uzupelniaja.
    Wiec nie radzilbym na podstawie takich informacji z grupy "zapominac"
    o kredytach przy wypelnianiu wnioskow :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730