    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - czemu GIODO nie ostrzega?
    Date: Thu, 1 Sep 2016 11:31:59 +0200

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3ca57f0c-0044-4e16-9c77-eb91443b1ec4@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 31 sierpnia 2016 21:56:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Tamze wniosek o podanie danych na temat dostepu do swoich danych ...
    > jak sie milion obywateli zdecyduje, to urzednikom moga opasc rece :-)

    OMG, ale extra :D
    Ile może ważyć milion listów ?
    Taki standard to do 50g - nawet niech kartka+koperta 5g, to będzie 5 ton,
    nie wygrzebią się...
    A ile na znaczki powrotne wydadzą...

    --------
    Czy osoby te zostaną poinformowane o fakcie pobrania ich danych?
    Nie na tym etapie postępowania, ponieważ jak dotąd nie stwierdzono żadnego
    przestępstwa. Jeśli prokuratura stwierdzi, że doszło do naruszenia prawa i
    dane tych osób zostały wykorzystane niezgodnie z ich przeznaczeniem, wówczas
    osoby te zostaną o tym fakcie poinformowane, jako osoby pokrzywdzone.

    Ja rozumiem, że jak dane zostały pobrane przez osoby uprawnione
    (komorników), ale niezgodnie z przeznaczeniem (nie toczy się egzekucja) to
    też powiadomią te osoby pokrzywdzone.
    Zakładając, że chyba nie pojawiło się nagle milion nowych dłużników to mi
    wychodzi, że nawet bez zasypywania ich milionem listów oni sami wygenerują
    ten milion listów w drugą stronę i wydadzą na znaczki tyle, że nie powrotne.
    P.G.