  • Data: 2016-09-01 14:24:31
    Temat: Re: BIK - czemu GIODO nie ostrzega?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nq8sic$pv7$...@n...chmurka.net...
    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    W dniu środa, 31 sierpnia 2016 21:56:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >OMG, ale extra :D
    >Ile może ważyć milion listów ?
    >Taki standard to do 50g - nawet niech kartka+koperta 5g, to będzie 5
    >ton, nie wygrzebią się...
    >A ile na znaczki powrotne wydadzą...

    Drobiazg, w budzecie ministerstwa :-)
    Chociaz ... na nagrody moze zabraknac. No chyba, ze sie z komornikow
    sciagnie :-)

    >--------
    >Czy osoby te zostaną poinformowane o fakcie pobrania ich danych?
    >Nie na tym etapie postępowania, ponieważ jak dotąd nie stwierdzono
    >żadnego przestępstwa. Jeśli prokuratura stwierdzi, że doszło do
    >naruszenia prawa i dane tych osób zostały wykorzystane niezgodnie z
    >ich przeznaczeniem, wówczas osoby te zostaną o tym fakcie
    >poinformowane, jako osoby pokrzywdzone.

    >Ja rozumiem, że jak dane zostały pobrane przez osoby uprawnione
    >(komorników), ale niezgodnie z przeznaczeniem (nie toczy się
    >egzekucja) to też powiadomią te osoby pokrzywdzone.

    W sumie, to powinny ...

    >Zakładając, że chyba nie pojawiło się nagle milion nowych dłużników
    >to mi wychodzi, że nawet bez zasypywania ich milionem listów oni sami
    >wygenerują ten milion listów w drugą stronę i wydadzą na znaczki
    >tyle, że nie powrotne.

    Ale byc moze to zadanie prokuratury :-)

    Z innych zrodel - ponoc pytano podajac nie tylko sam pesel, ale tez
    inne dane (imie, nazwisko), co sugeruje, ze to jednak lista dluznikow,
    a przynajmniej tak sie komus wydaje.

    Z drugiej strony - jesli komornik bierze cos 30 zl za pierwsze
    czynnosci, to to jest grubsza kwota dla windykatora, jesli takowy
    zlecil.
    Byly te zaleglosci znacznie wieksze, liczy na 50% powodzenie i
    przerzucenie oplat na klientow, czy dogadal sie tak troche na lewo ...

    J.