  • Data: 2016-08-31 14:51:20
    Temat: Re: BIK - czemu GIODO nie ostrzega?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 31 sierpnia 2016 14:16:38 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Żeby wysłać 1 zł mam zakładać nowe konto i czytać kilkadziesiąt stron
    > regulaminu a potem dowiedzieć się o nowych opłatach od których dostanę
    > odsetki od zera na koncie? ;-)

    To też dlatego proponuję zaczynać od drugiego RORu, tego samego typu, w tym samym
    banku - najprawdopodobniej będzie odnosił się do niego ten sam regulamin i TOiP -
    choć może trzeba się dokładniej wczytać, np. w mBąku wydanie debetówki do pierwszego
    RORu danego typu jest bezpłatne, ale do kolejnego już płatne - a ponieważ ostatnie
    mocno okroili liczbę typów RORów to raczej można zapomnieć o drugiej darmowej
    debetówce.

    Zaś co do konieczności - BIK też obowiązkowy nie jest ;P

    Póki co zamykałem konta tylko w pekao (dolarowe mi sami zamknęli, a leżących na nim
    20$ trzeba było szukać w papierowym archiwum, a z zamknięciem złotówkowego problemu
    nie było) i mBąku - tutaj po to, żeby tego samego dnia otworzyć lepsze "dla nowych
    klientów".
    Ale opowieści o niemożności uwolnienia się do klonów LC naczytałem się tyle, że żadną
    promocją nie są mnie w stanie skusić.