  • 1. Data: 2011-11-25 16:36:20
    Temat: BGZOptima <-> eBGZ
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Czy przelewy są natychmiastowe, czy jak mB - Meritum, przez KIR?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 2. Data: 2011-11-25 17:13:24
    Temat: Re: BGZOptima <-> eBGZ
    Od: " " <a...@g...pl>

    bzdreg <b...@n...com> napisał(a):

    > Czy przelewy są natychmiastowe, czy jak mB - Meritum, przez KIR?

    Kto ma odpowiedzieć na to pytanie, skoro żaden z grupowiczów nie dostał
    jeszcze PINu??? :( Udzielająca się w wątkach dot. BGŻOptimy p. Anna Kozłowska
    z BGŻOptimy mogłaby swoją drogą wyjaśnić, kiedy otrzymamy swoje PINy.
    Przeciąganie ich wysyłki zaczyna coraz brzydziej śmierdzieć, zwłaszcza w
    kontekście niedawnego padu banku na Łotwie (i powodu tego padu - wyprowadzenia
    do rajów podatkowych kasy klientów banku). Przeciąganie wysyłki PINów wygląda
    na skuteczne odcięcie klientów BGŻOptimy od ich oszczędności. :(

  • 3. Data: 2011-11-25 17:42:15
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć !

    W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 18:13:24, napisałeś na temat: "BGZOptima
    <-> eBGZ"
    a...@g...pl, news:jaoibk$lvs$1@inews.gazeta.pl

    > Kto ma odpowiedzieć na to pytanie,

    Niby są(*) ale nie potwierdzę bo mam tylko jedno konto na BGŻ/Optima.
    * - jest takie info po zalogowaniu się do Optimy w dziale przelewy.

    > skoro żaden z grupowiczów nie dostał jeszcze PINu??? :(

    A ja to co? :-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Staś i Nel nie mieli matek więc poznali się bardzo szybko. -

  • 4. Data: 2011-11-25 18:02:35
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A ja to co? :-))

    Wyjątek tylko potwierdza regułę.
    BGŻ Optima = PSL Pawlak

  • 5. Data: 2011-11-25 18:07:30
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Mksie!

    W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 19:02:35, napisałeś na temat: "BGZOptima
    <-> eBGZ"
    mx @m...@o...pl, news:jaol7v$fj$1@inews.gazeta.pl

    > Wyjątek tylko potwierdza regułę.
    > BGŻ Optima = PSL Pawlak

    Tyle mam z nim wspólnego, że od 12 lat mieszkam sobie na wsi :)

    --
    Hej!
    TZ

    - August II był elektronem Saksonii -

  • 6. Data: 2011-11-25 18:33:38
    Od: " " <a...@g...pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):

    > A ja to co? :-))

    O łał! :-)
    Super. Przyszło zwykłym czy poleconym? Jak wygląda system - przypomina raczej
    mBankowy czy Polbankowy? ;-) I czy udało Ci się już założyć z ich systemu
    jakąś lokatę?

    ..Oczywiście najbardziej ciekawy jestem procesu zrywania lokaty i tego, jak
    długo środki wracają na konto powiązane - to, mam nadzieję, wyjaśni się w
    przyszłym tygodniu. Zaeksperymentujesz?

  • 7. Data: 2011-11-25 18:43:22
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć !

    W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 19:33:38, napisałeś na temat: "BGZOptima
    <-> eBGZ"
    a...@g...pl, news:jaon22$59m$1@inews.gazeta.pl

    > O łał! :-)
    > Super. Przyszło zwykłym czy poleconym?

    Zwykłym.

    > Jak wygląda system - przypomina raczej mBankowy czy Polbankowy? ;-)

    Kiedyś patrzyłem na demo mBanku ale dawno.
    Dla mnie raczej przypomina Inteligo i nie miałem z tym problemu a Inteligo
    mam ponad 8 lat.

    Tak, opisałem w: news:6650667149$20111125183014@thezas

> [...]
    > długo środki wracają na konto powiązane - to, mam nadzieję, wyjaśni się w

    W niedługim czasie pewnie tak :))

    --
    Hej!
    TZ

    - Niedźwiedź chciał łapą zedrzeć skórę z Hrabiego. -

  • 8. Data: 2011-11-25 19:38:53
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Lis, 17:36, bzdreg <b...@n...com> wrote:
    > Czy przelewy są natychmiastowe, czy jak mB - Meritum, przez KIR?

    A jaki bank wysyla przelewy wewnetrzne za posrednictwem KIRu?
    Do mnie dotarl dzis PIN, token tez mam, ale zapomnialem zabrac z
    drugiego mieszkania numeru klienta, wiec niestety nie pomoge. Moze
    jutro albo pojutrze przetestuje...

    MK

  • 9. Data: 2011-11-26 10:19:35
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-25 18:42, TZ pisze:

    > Niby są(*) ale nie potwierdzę bo mam tylko jedno konto na BGŻ/Optima.
    > * - jest takie info po zalogowaniu się do Optimy w dziale przelewy.

    To przelej mi z łaski swojej dzisiaj 1 grosz (oddam! :) )
    Nr konta poszedł na email.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 10. Data: 2011-11-26 10:38:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 11:19:35 +0100, bzdreg napisał(a):

    > To przelej mi z łaski swojej dzisiaj 1 grosz (oddam! :) ) Nr konta
    > poszedł na email.

    Nie odrobiłeś pracy domowej ;) - nie przeczytałeś regulaminu. Przelać to
    on może wyłącznie na *swój* rachunek powiązany