  • 1. Data: 2011-11-24 16:58:17
    Temat: Dermatologia i komunizm...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy dlatego Jego Eminencja premier Donald Tusk nazwał Polskę
    zieloną wyspą, iż uznał ten kraj za niedojrzały gospodarczo?
    Czyż rumiana dziewczyna nie jest zarazem gotową do... Powiedzmy...
    Do... No... Nieważne... A czy komunizm nie łączy się z kolorem
    czerwonym? Kolorem dojrzałych owoców?...

    Euro niemal osiąga pułap sprzed wycen dopłat rolniczych, kiedy
    to doszło do interwencji i drastycznego obniżenia kursu -- chyba
    aż ;) o prawie 11 groszy.

    Tak sobie myślę i myślę... Euro drożeje, lekarze się cenią coraz wyżej...
    A leki produkowane są na bazie importowanych surowców lub kupowane są
    zza granicy w całości... Teraz by można łuszczącej się zieleni i szybko
    zaradzić, i tanio... Za jakiś czas dermatologiczne interwencje będą
    zbyt drogie...

    Wówczas można będzie wyspę pomalować na czerwono, uznając w tym
    kolorze objaw dojrzałości... Barwnika ;) powinno wystarczyć...

    -=-

    -- Bez Balcerowicza nie poradzimy sobie.
    -- Więc przyjmijmy go do rządu...
    -- Nie mamy dla niego nic do zrobienia...
    Jest specjalistą od wyprzedaży...
    -- Więc będzie wyprzedawał.
    -- Ale co będziemy sprzedawali?
    -- No... Chyba coś jeszcze zostało...