  • 1. Data: 2011-11-25 15:57:50
    Temat: mStatica w mBanku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    eMaklerzy w mBanku zostali uszczęśliwieni mStaticą (m.in. możliwość składania
    zleceń z poziomu aplikacji).

    Z tego co wynika, aplikacja umożliwia to co aplikacja w XTB, ale dodatkowo
    będzie płatna (a i opłaty za transakcje są znacznie wyższe niż w XTB).

    Biorąc pod uwagę, że nadal pozostaje eMakler powiązany z eKontem, to życzę im
    powodzenia.

  • 2. Data: 2011-11-25 16:13:52
    Temat: Re: mStatica w mBanku
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Lis, 16:57, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Biorąc pod uwagę, że nadal pozostaje eMakler powiązany z eKontem, to życzę im

    dzis sobie zamowilem dostep, ale okazuje sie, ze nie chce dzialac na
    W7 i Chrome... wiec chyba wroce do tradycyjnych notowan...

    MK

  • 3. Data: 2011-11-25 20:08:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    2g2000yqh.googlegroups.com...

    > dzis sobie zamowilem dostep, ale okazuje sie, ze nie chce dzialac na
    > W7 i Chrome... wiec chyba wroce do tradycyjnych notowan...

    W tradycyjnych nie działa podtrzymywanie sesji z kolei. Ani w m, ani w
    Multi. Nic tylko się uśmiechnąć z politowaniem, szczególnie w kontekście
    ostatnich podwyżek opłat.

  • 4. Data: 2011-11-25 20:45:22
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Lis, 21:08, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > W tradycyjnych nie działa podtrzymywanie sesji z kolei. Ani w m, ani w
    > Multi. Nic tylko się uśmiechnąć z politowaniem, szczególnie w kontekście
    > ostatnich podwyżek opłat.

    Teraz nie dziala? Jeszcze jakis czas temu dzialalo... W robocie mam
    Viste i MSIE, moze tam chociaz bedzie dzialalo... ;)

    MK

  • 5. Data: 2011-11-26 11:49:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqk.googlegroups.com...

    > Teraz nie dziala? Jeszcze jakis czas temu dzialalo... W robocie mam
    > Viste i MSIE, moze tam chociaz bedzie dzialalo... ;)

    No tak, działało, a teraz przestało, po wdrożeniu ostatnich udoskonaleń w
    interfejsie.

    Ja wprawdzie tylko na W7 i IE9 sprawdzałem, bo z koniem się nie kopię, mam
    tych notowań trochę w innych miejscach, ale bezapelacyjnie nie działa.