  • 1. Data: 2011-11-25 12:11:17
    Temat: mTransferu z KK via bluecash...c.d.
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Udało sie komuś potwierdzić że zablokują możliwość mTransferu z KK via
    bluecash ?

    Bo ja dzisiaj dzwoniłem i do bluecash i do mbanku i nikt nic nie wie na ten
    temat i twierdzą że to tylko plotki.

    Bo nie wiem co teraz robić, czy wykorzystać jeszcze tylko 24 GP czy czekać
    ze spatą :(

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-25 12:22:25
    Temat: Re: mTransferu z KK via bluecash...c.d.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bo nie wiem co teraz robić,

    Może baranka?

  • 3. Data: 2011-11-25 12:42:51
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Damian Niusy <a...@w...pl> napisał(a):
    > Udało sie komuś potwierdzić że zablokują możliwość mTransferu z KK via
    > bluecash ?

    Wypowiedź pracownika mBanku na 5 i 6 stronie forum
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,989440,mtr
    ansfer-z-kk,5.html

  • 4. Data: 2011-11-25 14:40:41
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    WItam,

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wypowiedź pracownika mBanku na 5 i 6 stronie forum
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,989440,mtr
    ansfer-z-kk,5.html

    Dzięki. No tak ciągle zero konkretów :( We wtorek jeszcze jeden telefon z
    powołaniem się na pracownika banku który sie tam wypowiedział i zobaczymy co
    powiedzą

  • 5. Data: 2011-11-25 21:37:42
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-11-25 13:11, Damian Niusy pisze:
    > Bo nie wiem co teraz robić, czy wykorzystać jeszcze tylko 24 GP czy czekać
    > ze spatą :(

    Ja poczekam do 30.11 i prewencyjnie przesunę sobie datę generowania
    wyciągu na 28.12. Raz na 3 miesiące (częściej się nie da) taka operacja
    jest tak czy inaczej opłacalna.

  • 6. Data: 2011-11-25 21:57:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.11.2011 22:37, Simple Man pisze:

    > Ja poczekam do 30.11 i prewencyjnie przesunę sobie datę generowania
    > wyciągu na 28.12. Raz na 3 miesiące (częściej się nie da) taka operacja
    > jest tak czy inaczej opłacalna.

    A teraz kiedy ci sie generuje?
    Ja mam na jednej karcie wyciag 26 (teraz wyciag wygeneruje sie dopiero
    28, bo weekend), a na drugiej 17. I teraz zastanawiam sie czy:
    a) na tej pierwszej przesunac generowanie wyciagu na 23
    czy moze
    b) splacic cala karte teraz za kilka dni, po wygenerowaniu wyciagu i od
    razu 30.11 znow wyprowadzic cala kwote po raz ostatni (jesli na forum
    nie zaszla sciema)

    Wydaje sie, ze a) bedzie sensowniejsze, bo w b) bede mial 3 dni wiecej
    odsetek, ale bede musial zaplacic koszty BC teraz... Tylko czy mi
    przesuna w weekend date generowania.

    Z druga karta nie ma problemu, bo na pewno bede przesuwal dzien
    generowania wyciagu.

  • 7. Data: 2011-11-25 22:37:23
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

> [...]

    Domyślam się, że wiedzę o przesuwaniu daty generowania wyciągu czerpiesz z
    forum mBankowego - operacja jest opłacalna, o ile opisana tam procedura działa
    (bo jeśli nie działa, to jest nieopłacalna: dodatkowe 0.1 % limitu kredytowego
    kosztów BC w plecy). A jeśli procedura nie działa?

  • 8. Data: 2011-11-26 11:24:47
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-11-25 22:57, neoniusz pisze:
    > A teraz kiedy ci sie generuje?

    Teraz drugiego (02.12). Poprzednio generował mi się 5 dnia każdego
    miesiąca ale już raz stosowałem manewr zmiany cyklu właśnie na 2 (a
    robiłem to chyba albo 3 albo 4). 5 PLN to żaden koszt w tym przypadku
    (limit karty 100k PLN - w zasadzie całość na lokatach).

    Wolę tym razem nie ryzykować, a nuż plotka jest prawdziwa.

  • 9. Data: 2011-11-26 11:25:51
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    W dniu 2011-11-25 23:37, a...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > (bo jeśli nie działa, to jest nieopłacalna: dodatkowe 0.1 % limitu kredytowego
    > kosztów BC w plecy). A jeśli procedura nie działa?

    Kilka miesięcy temu już coś takiego robiłem i działa jak najbardziej.