  • 1. Data: 2012-07-12 10:01:47
    Temat: BGZ znów leci w ch...
    Od: maruda <m...@n...com>

    Wczoraj zadysponowałem sobie zrzut z Optimy na BGŻ z przeznaczeniem na
    aukcję lokat w Mille. No i zadysponowałem sobie przelew z BGŻ do Mille
    na dzisiaj.
    Sądziłem, oj naiwny, że skoro Optima (jak tu niektórzy twierdzili) jest
    onlajnowa względem BGŻ, to kaska z optimy wpadnie po północy (w każdym
    razie przed 1-szym elixirem) i pierwszym elixirem wyjdzie do Mille.
    Tymczasem zaglądam teraz, tuż przed 10-tą, a tam paczuszka spokojnie
    sobie leży, a przelew do Mille zadysponowany na dzisiaj figuruje w
    "przyszłych".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2012-07-12 10:28:49
    Temat: Re: BGZ znów leci w ch...
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 12.07.2012 o 10:01 maruda <m...@n...com> pisze:

> [...]
    > Tymczasem zaglądam teraz, tuż przed 10-tą, a tam paczuszka spokojnie
    > sobie leży, a przelew do Mille zadysponowany na dzisiaj figuruje w

    Hehe... ja przechodzilem wczesniej podobna sciezka, ale bylo z tym za duzo
    zachodu i przywiazalem Optime do Mille :). ZMiana okazala sie na szczescie
    bez problemowa, zrobili to w ciagu 1 dnia...

    MK

  • 3. Data: 2012-07-12 12:22:20
    Od: W <w...@w...pl>

    maruda wystukał, co następuje:

    > Wczoraj zadysponowałem sobie zrzut z Optimy na BGŻ z przeznaczeniem na
    > aukcję lokat w Mille. No i zadysponowałem sobie przelew z BGŻ do Mille
    > na dzisiaj.

    Hm... trochę opatrznie, ale - wczoraj dyspozycja na rachunek główny w ING z
    optimy i dzisiaj o 11 miałem pieniądze ;-)

  • 4. Data: 2012-07-12 21:26:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Hm... trochę opatrznie, ale - wczoraj dyspozycja na rachunek główny w ING z
    > optimy i dzisiaj o 11 miałem pieniądze ;-)

    Optima i BGŻ są traktowane jak 2 osobne banki i przelewy idą elixirem!

    Przetestowane na sobie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-07-12 21:53:17
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 12.07.2012 o 21:26 RobertS <b...@x...pl> pisze:

    > Optima i BGŻ są traktowane jak 2 osobne banki i przelewy idą elixirem!
    >
    > Przetestowane na sobie...

    Optima nie jest bezposrednim uczestnikiem Elixiru, wiec przelewy nie moga
    isc Elixirem do BGZ, bo zanim wyjda, musza trafic do BGZ.

    DANE UCZESTNIKA
    Nazwa jednostki Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.
    Numer rozliczeniowy (8 cyfr) 20302267
    Adres ulica al.Jana Pawła II 29
    Adres miasto 00-876 Warszawa
    BIC

    Aktywność: Prowadzący:
    ELIXIR pośredni Aktywny 20300045
    Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Centrala-Departament Operacji

    MK