  • 11. Data: 2011-06-06 16:30:51
    Temat: Re: BGŻ Konto z podwyżką - haki?=?ISO-8=?UTF-8?B?ODU5LTI/UT9fd2lsY3plX2RvPUIzeT0zRj89?=
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-06, o 13:36:03 Maruda oznajmi co nastpuje:

    >No to chyba nie chyci.
    >Wpływy do 1% promocji nie mogą pochodzić z kont dla osób fizycznych.
    >Więc jedynie zaprzyjaźniona firma, a wtedy to już zaczyna kosztować,
    >choć nadal się opłaci.

    U mnie "chwyta" od paru ładnych miesięcy :)
    Do tego jak masz u nich firmowe (za darmo) to przelew z tegoż jest
    uznawany za wpływ wynagrodzenia.
    Nie zadawaj pytań czy na pewno - autopsja :)

    Koniec reklamiarstwa, bo bank przeciętny.
    Jak co to pisz na priv bo burdel się robi.

    --
    Joossef

  • 12. Data: 2011-06-06 21:20:57
    Temat: Re: BGŻ Konto z podwyżką - haki? wilcze doły?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Załzyłem kiedyś w BGŻ lokatę. Przy okazji rachunek internetowy "za free". Lokata
    się skończyła, a bank wprowadził opłatę za rachunek.
    Dowiedziałem się o tym dopiero kiedy dostałem informację o sporym zadłużeniu
    wobec banku z powodu nie wnoszenia opłat za rachunek.
    Podobno miałem pecha że tak późno zostałem poinformowany, ale nie będę więcej
    ryzykował interesów z tym bankiem.

    MichalL

  • 13. Data: 2011-10-05 08:29:37
    Temat: Re: BGŻ Konto z podwyżką - haki?=?ISO-8859-2?Q?_wilcze_do=B3y=3F?=
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-06-06 12:45, Joossef pisze:

    > O paru rzeczach trzeba pamiętać. Okres rozrachunkowy, który biorą pod
    > uwagę przy wypłacie premii trwa od 28 do 27-nie jest to miesiąc
    > kalendarzowy! Z tego okresu są brane pod uwagę 3 transakcje kartowe.
    > Pamiętaj, że w BGŻ transakcje kartowe księgują się w tajemniczo
    > nieprzewidywalny sposób. Niektóre po 3 dniach od płatności a inne po
    > tygodniu.

    może ktoś sprawdzał
    internetowe transakcję kartą do konta z podwyżką też się zaliczają do
    tych obowiązkowych 3 transakcji miesięcznych??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 14. Data: 2011-10-05 09:41:10
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 05 Oct 2011 10:29:37 +0200, na pl.biznes.banki, lolekanabolek
    napisał(a):

    > W dniu 2011-06-06 12:45, Joossef pisze:
    > może ktoś sprawdzał
    > internetowe transakcję kartą do konta z podwyżką też się zaliczają do
    > tych obowiązkowych 3 transakcji miesięcznych??

    Tak. A przy okazji od grudnia ma być nowy cennik, zdaje się za kartę
    będą kroić 8zł, zamiast dotychczasowych 5. Więcej niekorzystnych (w tym
    planie) mi się nie rzuciło (co nie znaczy, że ich nie ma :P).
    --
    pI

  • 15. Data: 2011-10-05 09:52:36
    Od: g...@p...onet.pl

    > Tak. A przy okazji od grudnia ma być nowy cennik, zdaje się za kartę

    > będą kroić 8zł, zamiast dotychczasowych 5. Więcej niekorzystnych (w tym

    > planie) mi się nie rzuciło (co nie znaczy, że ich nie ma :P).

    znalazles gdzies pelny tekst nowego regulaminy i TOIP?
    bo w mailu wyslanym przez nich jest tylko pobieznie wspomniane, np:

    - dodanie przypisu wyjaśniającego zasady oferowania Konta Plus
    chcialbym poznac ten zapis
    - podniesienie opłaty za debetową kartę płatniczą &#8211; 8 PLN z możliwością
    obniżenia opłaty do 5 PLN (dotyczy Konta Plus)
    chcialbym poznac te mozliwosc...

    Niestety wielki minus za komunikacje - przysylaja tylko nieprecyzyjna
    informacje, na podstawie ktorej mam podjac decyzje czy zgadzam sie ze zmianami,
    a na stronie nigdzie nie mozna znalezc pelnego brzmienia nowej taryfy i
    regulaminu.

    PG

  • 16. Data: 2011-10-05 10:04:08
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]

    zmianami,

    > a na stronie nigdzie nie mozna znalezc pelnego brzmienia nowej taryfy i

    OK, znalazlem. Nie nalezy wchodzic w "Oplaty i prowizje" (to by bylo za proste)
    tylko trzeba wejsc przez oferte (dla ciebie/konta...itd itp.)

    Tym bardziej podanie linku w wiadomosci o zmianach nie zaszkodziloby.

    Podsumowujac wychodzi na to, ze zamiast 8 zl mozna dalej placic 5 zl jesli
    zakupimy karta za 300 zl. Warunki "podwyzki" (czyli 3 transakcja karta i wplyw
    pensji) bez zmian.

    PG

  • 17. Data: 2011-10-05 11:03:59
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-10-05 12:04, g...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > zakupimy karta za 300 zl. Warunki "podwyzki" (czyli 3 transakcja karta i wplyw

    hhmm, to czyli w moim przypadku zysk z konta z podwyżką zmniejszy mi się
    o 30 zł rocznie ;-((
    Płatność kartą debetową ograniczałem do 3 transakcji w okolicach 5 zł,
    reszta zakupów idzie u mnie przez KK aliora lub przez dobre konto w
    millennium

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2011-10-05 11:10:06
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-10-05 11:41, pI pisze:

    > Tak.

    to super, zamiast teraz pamiętać o 3 transakcjach w sklepie (i to
    najlepiej na niską kwotę) to rozbije doładowanie telefonu mamie na 3x5
    zł i będzie po kłopocie ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2011-10-05 12:25:44
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > to super, zamiast teraz pamiętać o 3 transakcjach w sklepie (i to najlepiej na
    > niską kwotę) to rozbije doładowanie telefonu mamie na 3x5 zł i będzie po
    > kłopocie ;-))

    o ile platnosci netowe sa zaliczane do tych 3 (bo nie wiem)
    coz, u mnie tez bedzie strata, grubsze zakupy leca kartami z CB
    a paliwowe Meritkiem

  • 20. Data: 2011-10-05 12:42:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-10-05 14:25, Waldek pisze:

    > Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:j6hdui$ied$2@inews.gazeta.pl...

    > o ile platnosci netowe sa zaliczane do tych 3 (bo nie wiem)
    wg kolei pI parę postów wyżej zaliczają się

    --
    pozdrawiam
    Marcin