  • 1. Data: 2006-10-19 09:35:41
    Temat: BGZ Integrum - warto ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    BGZ Integrum - warto czy odradzicie ?
    Głownie do comiesięcznych wydatków rodzinnych, typu za mieszkanie, energię, drobne
    zakupy.
    Tak przy okazji: czy karty bankomatowe BGZ umozliwiają może bezprowizyjną wypłatę
    gotówki w bankomatach banków
    spółdzielczych?
    JaC

    It has removed 2203 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 2. Data: 2006-10-19 10:20:11
    Temat: Re: BGZ Integrum - warto ?
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

> [...]
    > energię, drobne zakupy.
    > Tak przy okazji: czy karty bankomatowe BGZ umozliwiają może bezprowizyjną

    Miałem, przez pewien czas, byłem naprawdę zadowolony, ale... pewnego dnia
    bardzo podnieśli opłaty: zlec. stałe - było 0, podnieśli na 1,-; przelew -
    było 0,50 jest 1,-; opłata za kartę (!) było 0, podnieśli na 2 PLN/mc. Do
    tego opłata za konto, bodajże 5,40 PLN/mc i za token - chyba 80 PLN/szt.
    (był darmowy, ale można nie brać). Razem dość drogo wychodzi. W sumie
    założyłem konto w mBanku - sieć bankomatów zdecydowanie większa, a opłaty
    niższe (wpłaty gotówkowe u mnie odpadają, a jak potrzebuję, to robię przelew
    z innego konta za 0,50).

    Dla mnie po tych podwyżkach przy tak małej sieci - bubel. Jak już chcesz
    marmurek, to nawet PKOBP jest lepsze, choćby nawet dlatego, że wpłaty w
    bankomatach można robić. I zwróc uwagę, w jakich godzinach czynne oddziały
    BGŻ, a w jakich przykładowo PKOBP.

    BGŻ nie ma nic wspólnego z bankami spółdzielczymi, więc wypłaty prowizyjne,
    chyba SGB z nimi pomyliłeś.

    Grzexs

  • 3. Data: 2006-10-19 11:21:16
    Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl>

    Ja się wyniosłam z tego banku 3 lata temu,byłam zadowolona dopóki nie
    podnieśli opłat. W tej chwili jestem w VW banku i jak narazie nie narzekam,
    chociaż początkowo nie było opłat za prowadzenie konta, teraz zrobili opłate
    5,-zł, przelewy darmowe i wypłaty z bankomatów wszystkich darmowe, jeżeli
    wypłacasz conajmniej 400,-zł , jeżeli poniżej to opłata wynosi 1,50zł

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2006-10-19 11:42:55
    Od: "St" <S...@a...com>

> [...]
    > zrobili opłate 5,-zł, przelewy darmowe i wypłaty z bankomatów wszystkich
    > darmowe, jeżeli wypłacasz conajmniej 400,-zł , jeżeli poniżej to opłata

    Grażyna Kollina?

    Stefan

  • 5. Data: 2006-10-19 13:14:26
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Grzexs napisał(a):

    > BGŻ nie ma nic wspólnego z bankami spółdzielczymi,

    To prawie prawda (OIDP ma jakieś udziały w BPS)

    > więc wypłaty prowizyjne

    A to nieprawda: podpisali umowę m.in. z BPS, bankomaty tej sieci są
    bezprowizyjne. Mają jeszcze umowę z Kredyt Bankiem, Mazowieckim Bankiem
    Regionalnym i Krakowskim Bankiem Spółdzielczym. Sieć bankomatów liczy
    ponad 1400 sztuk (i to głównie w małych miasteczkach - co może być dla
    niektórych zaletą).

    Marek

  • 6. Data: 2006-10-19 14:27:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 19 Oct 2006 13:42:55 +0200, w
    <eh7ocv$j5h$1@atlantis.news.tpi.pl>, "St" <S...@a...com>
    napisał(-a):

    > Grażyna Kollina?

    Zbyt merytoryczny post jak na Kolinę ;).

    Dodam tylko, że w VW można zamiast directa wziąć Plus Konto (bez karty), a do
    wypłaty z bankomatów używać mBanku.

  • 7. Data: 2006-10-19 18:14:13
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Odpada, bo chodzi o rachunek wspólny, no chyba, że folkswageny coś zmieniły.....
    JaC

    > Dodam tylko, że w VW można

    It has removed 2210 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 8. Data: 2006-10-20 05:19:10
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

> [...]

    Regionalnym i Krakowskim Bankiem Spółdzielczym. Sieć bankomatów liczy
    ponad 1400 sztuk (i to głównie w małych miasteczkach - co może być dla

    Ale mi chodziło o bankomaty banków spółdzielczych sieci SGB, bo w moim
    regionie (Pomorze Środkowe) tylko takowe występują. Tych innych sieci, o
    których piszesz, nigdy w życiu na oczy nie widziałem, ni jednej sztuki, no
    może oprócz KB (ale w sumie nie wiadomo o które bankomaty chodzi, za każdym
    razem trzeba sprawdzać z listą bezprowizyjnych bankomatów, co może być
    trudne w warunkach bojowych).

    A podoba się wam nowe logo BGŻ, ten facet z węgorzem?

    Grzexs