    From: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGIODO dziala :)
    Date: 17 Apr 2002 18:38:15 GMT

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in news:a9jfu2$hkf$1@news.tpi.pl:

    > Ooo ! Ale Twojego posta to juz sobie zarchiwizuję - na pewno przyda
    > się w odpowiedzi na codzienny spam który zaśmieca moja skrzynkę -
    > dzięki :-)))

    wpadlas :-). NIE WOLNO w jakikolwiek sposob odpowiadac na spam. jesli
    odpowiesz, spammerzy zorientuja sie, ze czytasz listy, ktore do Ciebie
    przychodza, i zasypia Ci skrzynke w dwojnasob (albo trojnasob :-)).
    niestety - ignorowanie spammerow to jedyny sposob. musza uzyskac
    swiadomosc, ze poczta od nich NATYCHMIAST trafia do
    (/dev/null|kosz|trashcan|whatever).

    Maciek