  • 1. Data: 2007-10-05 16:27:33
    Temat: BANK do obsługi firmy eh jaki to BANK ? - co poradzacie !
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    Po incydentach w KREDYT BANKU III odział w Poznnaiu postanowiłem znaleść
    nowy BANK

    i tu dopiero mała skromna recenzja

    więć nordea bank - odrzuciłem bo na infolinie się dodzwonić - zapomninj

    BPH - jak sie wysyła z formularza zapytanie - to nie działa i tak 15 min
    uzupełnienia formurza poszło na marne

    BGZ - podobny system choć oddzwaniają i tłumaczą, że cos wpłyneło ale 1 raz
    trzeba im wysłać ( cóż 2 razy do tej samej wody) podarowąłem sobie (ale
    mozna powiedzieć ze interesowali się nawet ktoś tam list wysłał po paru
    dniach)

    BZWBK - cóż 5 lat temu złożyłem 1 konto i po 8 miesiacach czy tam 12 do
    KREDYT BANKU przeniosłem się - NIE WRACAM nie cofam się

    ING - tu już bardziej elegancka jazda wszytsko OK z pozoru choć mówią ze 14
    dni mogą trzymac kasę jak bankomat zje kartę ( tu zawsze pytam o to
    zdarzenie) ale inne warunki lepsze
    ALE
    konsultant umówiony 11:00 dzwoni o 11:43, że coś o jego klient miał
    załatwiał - nie wiem co jak nie pytałem bo już wiecej nie mam zamiaru
    rozmawiać z kimś co jaja sobie ze mnie przed 1 rozmową mógł zadzwonić i
    powiedzieć, że czasu nie ma itd. ok ale 40 min to żart. Ludzie mówią czas
    to pieniądz. Ja za bideny by czekać moze przy kolejnym spotakiu umówionym
    ufo by go porwało albo coś - rónież zrezygnowałem

    Multibank - tu prowadzę rozmowy narazie

    milenium - tam infolina hoho - niezła melodia ale zanim z kimś sie połączy
    podobnie jak w tpsa

    iBin

    jak tak dalej póździe bede jak preremier chyba zrezygnuje z KONTA
    bankowego - ale nie mam zamiaru się polityką zajmować

  • 2. Data: 2007-10-05 20:52:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "iBin"
    > więć nordea bank - odrzuciłem bo na infolinie się dodzwonić -
    > zapomninj

    zycze powodzenia, jak masz zamiar obslugiwac rachunek telefonicznie
    :-)
    ja mam kontakt telefoniczny wszedzie zablokowany
    - od obslugi rachunkow jest internet
    *** blad ***
    PS - swoją drogą to rankingu obslugi telefonicznej nikt tu nie robil

  • 3. Data: 2007-10-06 12:56:48
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "iBin" news:fe5ous$fd5$1@nemesis.news.tpi.pl

    [CIACH]

    Jeżeli oceniasz bank po tym ile czekasz na rozmowę z w 99% zakręconym
    konsultantem to mogę ci tylko współczuć.

    No chyba, że zaliczasz się do tego wymierającego gatunku ludzkiego, co z
    każdą pierdołą dzwoni do banku - wtedy nie było rozmowy :)

  • 4. Data: 2007-10-06 21:06:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Paź, 22:52, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > :-)
    > ja mam kontakt telefoniczny wszedzie zablokowany

    W BZWBK np. nie chca ta droga przyjmowac (przynajmniej oficjalnie)
    reklamacji - odsylaja do infolinii.

  • 5. Data: 2007-10-07 18:12:41
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    zadanie jest proste lepiej wypytać sie konsultanta

    co jak jakie warunki itd

    niż chodzić po bankach stać w kolejkach by dowiedzieć się, że po zmianie
    banku na inny jeszcze większe problemy będą

    ale jeśli nie idzie sie dodzwonić - to juz daje do myślenia jak by trzeba
    było np karte zablokować itd

    wiec pytam jakich banków UNIKAĆ a jaki godny uwagi

    rocznie z tranzakcji itd coś koło 10 tys samych opłat procentów itd
    zostawiam wiec szukam banku dla ludzi

    iBin

  • 6. Data: 2007-10-08 08:31:53
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Po incydentach w KREDYT BANKU III odział w Poznnaiu postanowiłem znaleść
    > nowy BANK

    Osobiscie wybrałbym mBank:
    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/mbiznes_konto.html

    Tu masz zebrane inne konta dla firm: