  • 1. Data: 2002-06-09 09:51:53
    Temat: Re: BANK INTELIGO - czyli jak sie zeszmacić ... - NIGDY nie zakładajcie tam Konta !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    O jakis kolejny zapominalski zapoznal sie z saldem swojego konta ;)))
    na pl.regionalne.warszawa - i chyba lodz... ;)))))))))))

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Opłata za małe saldo ( do przezycia, ale jakim prawem ??? - bez
    informacji i
    > braku mozliwosci rezygnacji z uslug ???
    > 3. Dziewczynie aktywując konto jakiś człowieczek wpakował za "darmo"
    oczywiscie
    > usługę powiadamiania przez SMS na okres chyba 2 miesiecy - potem mieli
    > zlikwidować ( nie chciała od początku ... ale facet miał problemy z
    > interpretacja wiec zeby nie tracic czasu na jego durne tłumaczenia wzięła
    ..
    > potem mieli zlikwidować jesli nie chciałaby przedłużyć ... i co ...
    oczywiscie

  • 2. Data: 2002-06-09 10:15:29
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Krotko: widzialy galy co braly.

  • 3. Data: 2002-06-09 10:41:39
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    A przyklad z Adico jest doskonaly... jest tam moze 1/10 tego co na Allegro
    i to glownie wystawiana podwojnie tu i tu :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-06-09 14:38:21
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > A przyklad z Adico jest doskonaly... jest tam moze 1/10 tego co na Allegro
    > i to glownie wystawiana podwojnie tu i tu :-)

    ....to tak jak z TePe-esa :) .. duzy moze wiecej i mamy w d*** klientow ....

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2002-06-09 20:27:50
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    śmiech śmiechem, ale tak naprawdę to moim zdaniem polityka informacyjna
    zarówno mBanku jak i Inteligo nie jest najlepsza

    o ile mBank ma tendencję do poprawy - ostatnia informacja o obniżcze
    oprocentowania podana została prawie wzorcowo - brakowało mi tylko maila od
    nich to inteligo ma niestety tendencję do ukrywania niekorzystnych zmian pod
    hasłami " nowa super oferta , jesteśmy jeszcze lepsi, podnosimy
    oprocentowanie lokat do 10% " - podczas gdy za tymi hasłami kryją się
    obniżki

    weźcie pod uwagę że liczba klientów tych banków rośnie bardzo szybko i nie
    można zakładać z góry że wszyscy klienci to pasjonaci, którzy będą czytać
    grupy dyskusyjne, przeglądać codziennie strony, fora, itp

  • 6. Data: 2002-06-11 15:31:50
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > hasłami " nowa super oferta , jesteśmy jeszcze lepsi, podnosimy
    > oprocentowanie lokat do 10% " - podczas gdy za tymi hasłami kryją się

    Akurat o ostatniej obniżce w inteligo poinformowano wzorcowo. Nawet lepiej,
    niż w mBanku, bo jest na stronie głównej jako pierwsza wiadomość.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl