  • 1. Data: 2002-06-09 08:55:01
    Temat: BZWBK-pełnomocnik, zamkniecie rachunku
    Od: "Mazda" <m...@p...fm>

    Witam,
    czy ja jako pelnomocnik, mogę zamknąć, zlikwidować rachunek ?
    dodam, że siostra, której ja jestem pelnomocnikiem w tym banku, przebywa na
    stałe za granicą i prędko w kraju sie nie pojawi.
    pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2002-06-09 09:09:46
    Temat: Re: BZWBK-pełnomocnik, zamkniecie rachunku
    Od: ojjoj <o...@p...NOSPAM.onet.pl.NOSPAM>

    Mazda wrote:

> [...]
    > dodam, że siostra, której ja jestem pelnomocnikiem w tym banku, przebywa na
    > stałe za granicą i prędko w kraju sie nie pojawi.

    Kiedys zrobilem cos takiego.

    Z kolei w bphpbk mozna zrobic wszystko tylko nie dowiedziec sie czy ma sie
    pelnomocnictwo ;-)

    Pozdrawiam,
    ojjoj

    --------------
    <<koniecznosc przebija sie poprzez przypadkowosci.>> (F. Engels)

  • 3. Data: 2002-06-09 11:35:55
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Mazda wrote:

> [...]
    > dodam, że siostra, której ja jestem pelnomocnikiem w tym banku, przebywa na
    > stałe za granicą i prędko w kraju sie nie pojawi.

    A siostra nie może napisać wypowiedzenia umowy rachunku bankowego i
    wysłać poleconym z zagranicy do banku?

    pzdr

    Tomek