  • Data: 2002-08-19 21:20:00
    Temat: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Od: "AK" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:ajrdum$p4n$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "AK" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, ze nie. Przeciez nie moge dyskryminowac Citi ;). Po prostu
    > osobiscie sie nie spotkalem z ich POSem i stad to przeoczenie.

    ja rowniez przed 30 lipca nie mialem przyjemnosci, ale stalo sie -
    dostapilem zaszczytu (patrz post wyzej :)

    nadmienie, iz napisy na slipie to pomieszanie polskiego i angielskiego
    (typowe dla Citka)

    mamy tu takie kwiatki jak:

    Terminal I.d.:
    Merchant #:

    (to miedzynarodowy jezyk)

    ale nizej

    Data ważn:

    oraz

    INVOICE:

    oprocz tego podwojnie wydrukowany kod autoryzacji i stwierdzenie - cytuje
    "Zgadzam się na ociążenie mojego rachunku powyższa transakcja" - brak "ą" w
    ostatnich dwoch slowach mimo wczesniejszego wystapienia

    -adrian