  • Data: 2002-08-20 14:33:38
    Temat: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tajemniczy(a) "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:3D616B76.39C2899F@poczta.fm...

    > Płaciłem wczoraj jajecznicą na Statoilu 4,99 i poszło bez autoryzacji
    > (POS Pekao).

    Na stacji mielismy 1 POSa (Pekao) ktory lykal karty V do 200zl bez
    autoryzacji co ktoras jednak musiala przeleciac przez druciki, jednak teraz
    POS laczy sie przez telenora ( satelite) i chyba wszystkie sa autoryzowane
    ( nie chce mi sie chodzic do niego, i juz z niego nie korzystam), bo czas
    autoryzacji sie skrucil