  • 11. Data: 2003-04-18 12:14:17
    Temat: Re: Atrakcyjne oprocentowanie KH w mBanku - to tylko REKLAMA
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Bardzo dziękuje Ci za te przyklady. Zapraszam także innych dyskutantów. Może
    > działając wspólnie uda nam się choć odrobinkę ucywilizować ten obszar rynku
    > bankowego. Pozdrowienia Tensor1.

    A "kredyt Pola" ze stałym oprocentowaniem na 6,50% ?
    ;-))

  • 12. Data: 2003-04-18 12:26:34
    Od: t...@p...onet.pl

    > A "kredyt Pola" ze stałym oprocentowaniem na 6,50% ?
    > ;-))

    6,50% na 20-25 lat. Lepiej o tym nie mówić, bo ciśnienie idzie w górę. Na
    szczęście ja na TĄ formację nie głosowałem. Ale chętni w tym naszym - nie do
    końca wyedukowanym - społeczeństwie zawsze się znajdą.

    PS (pozornie nie na temat). Jedną z pierwszych czynności jak ta formacja
    przejęła władzę było odłożenie na kilka lat projektu matur z matematyki!!!

  • 13. Data: 2003-04-18 12:36:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > PS (pozornie nie na temat). Jedną z pierwszych czynności jak ta
    > formacja przejęła władzę było odłożenie na kilka lat projektu matur z

    Widzisz tensor, bo to było przemyślane (z tą matmą na maturze) - po prostu
    gdyby zdawanie matmy się przymusowo upowszechniło, to kredyty Pola nie
    miałyby wzięcia :D W tym szaleństwie jest metoda ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-04-18 12:55:01
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > gdyby zdawanie matmy się przymusowo upowszechniło, to kredyty Pola nie
    > miałyby wzięcia :D W tym szaleństwie jest metoda ;)
    www.gazeta.pl/usenet/

    Ironizujesz. Ale jak sądzisz co jest przyczyną, że pojęcia takie jak np.
    procent są obce dla bardzo wielu humanistów (i jeszcze się tym chwalą), nie
    mówiąc już o "zwykłych" ludziach.
    Ja oczywiście przesadzam ale chorobliwie nie lubię tej formacji. Pozdrowienia
    Tensor1

  • 15. Data: 2003-04-18 13:03:45
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ironizujesz. Ale jak sądzisz co jest przyczyną, że pojęcia takie jak
    > np. procent są obce dla bardzo wielu humanistów (i jeszcze się tym
    > chwalą), nie mówiąc już o "zwykłych" ludziach.

    To, że się jeszcze tym chwalą to dowód ich (humanistów) wyjątkowej
    bezczelności ;)

    > Ja oczywiście przesadzam ale chorobliwie nie lubię tej formacji.

    Mój stosunek do tej formacji też można nazwać "chorobliwym nielubieniem" -
    tensor jak tylko przestaniesz w każdym poście (no w tym sie powstrzymałeś co
    Ci się chwali ;) wstawiać pochwałę kredytów mieszkaniowych KB w PLN to Twoje
    akcje w moich oczach znacząco wzrosną :D

    Wesołych Świąt!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-04-18 15:00:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

    > 6,50% na 20-25 lat. Lepiej o tym nie mówić, bo ciśnienie idzie w górę.

    No właśnie ;-//

    > Na
    > szczęście ja na TĄ formację nie głosowałem. Ale chętni w tym naszym - nie do
    > końca wyedukowanym - społeczeństwie zawsze się znajdą.

    Z tego co pamietam, to banki nie sa zainteresowane (wiekszość) tym kredytem,
    wiec nie jest tak źle. Choć AFAIR wydaje mi sie, ze obok GBK bedzie tez udzielal
    tego 'wspanialego' kredytu takze Bzwbk.

    --
    Witek