  • 1. Data: 2005-06-23 08:23:46
    Temat: Aquarium w multibanku
    Od: "Rob Mad" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Własnie zdecydowalem sie przejsc do aquariusa.
    Jakie sa wasze doswiadczenia z kontem w aquariusie ?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2005-06-23 08:33:30
    Temat: Re: Aquarium w multibanku
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-23 10:23- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy Rob
    Mad, gdy pisał(a):

    > Własnie zdecydowalem sie przejsc do aquariusa.
    > Jakie sa wasze doswiadczenia z kontem w aquariusie ?

    Takie same jak z normalnym kontem, może obsługa nieco (ale tylko nieco)
    grzeczniejsza. Bonusy mizerne i zazwyczaj daleko od miejsca zamieszkania
    (chyba, że jesteś z Łodzi). Jeżeli zyski (nieco wyższe oprocentowanie)
    rekompensują wyższe opłaty, to się przenoś. A jak nie, to po co?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2005-06-23 12:42:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco wrote:
    przenoś. A jak
    > nie, to po co?

    Jeszcze jak bierzesz kredyty. W innym celu nie oplaca sie. Ja jestem wrecz
    zniesmaczony... (znaczy ja oczywiscie nie mam takiego konta, no ale bliska
    osoba ma ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-23 18:19:17
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rob Mad" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Własnie zdecydowalem sie przejsc do aquariusa.
    > Jakie sa wasze doswiadczenia z kontem w aquariusie ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Robert

    Po 2 latach właśnie zamknąłem to konto. Beznadziejna i lekceważąca obsługa,
    zero negocjacji czegokolwiek. Front nowy, ale zaplecze (procedury) jak w
    kiepskich dużych bankach. Nie sądziłem, że to kiedyś powiem, ale obsługa
    była lepsza w Pekao SA (Eurokonto VIP).

  • 5. Data: 2005-06-23 19:35:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    rsa127 <r...@p...onet.pl> wrote:

    > kiepskich dużych bankach. Nie sądziłem, że to kiedyś powiem, ale obsługa
    > była lepsza w Pekao SA (Eurokonto VIP).

    Heh. Już któryś raz spotykam się z osobą, która do Multibanku się przeniosła
    właśnie z VIP-a z PEKAO SA. Ciekawe ile procent klientów Aquariusa tak
    właśnie trafiło do Multibanku - stawiam, że przynajmniej 50% (wśród nich
    sporo tych z linią kredytową)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 6. Data: 2005-06-23 22:11:06
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Jeszcze jak bierzesz kredyty. W innym celu nie oplaca sie. Ja jestem wrecz
    > zniesmaczony... (znaczy ja oczywiscie nie mam takiego konta, no ale bliska
    > osoba ma ;)

    Prędzej sie doczekamy konta 'vip' w mBanku, niż zmian w aquariusie ;-))
    MultiBank przystopował ... widocznie uważają, ze to ich konto 'vip' jest tak
    wspaniałe, ze nie wymaga zmian :)
    Zmiany na oprocentowanie wibor+marża przy hipotecznych też umarło śmiercią
    naturalną, zanim sie pojawiło :D
    Reasumując - nie warto brać aqariusa - lepiej MK Ja/My.

  • 7. Data: 2005-07-03 15:40:14
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > zniesmaczony... (znaczy ja oczywiscie nie mam takiego konta, no ale bliska

    A tak bardzo chwaliles MultiBank w innym miejscu w sieci i wrecz
    zniesmaczony byles moja krytyka.
    Coz za dwulicowosc!

    "Re: Konta w Multibanku
    Autor: michal.macierzynski
    Data: 02.07.2005 23:43 + dodaj do ulubionych wątków

    skasujcie post

    + odpowiedz

    ---
    napiszme napisała:
    > Negatywy:
    >
    > MultiBank, to anjbardz chamski i niekompetentny bank w Polsce (zapraszam
    na
    > forum na www.multibank.pl)

    Osobiście wahałbym się bardzo wypowiadając publicznie takie opinie.
    Osobiście
    korzystam od dawna z usług m.in. MultiBanku i nie mogę potwierdzić Pani
    opinii.
    Pod względem jakości obsługi jest powyżej średniej krajowej. Dlatego
    wyrażanie
    takich, krzywdzących moim zdaniem stwierdzeń, na podstawie jedynie własnych
    doświadczeń, jest w mojej opinii dużym nadużyciem.
    MM