  • 1. Data: 2005-06-23 06:55:30
    Temat: Citit - promo "Aparat na lato"
    Od: " Marcin" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Na grupie bylo pelno postow odnosnie tego
    jak otrzymac 50 pln z Inteligo a jak
    Citi 'daje' aparat foto to cisza? Czyzby az
    tak niedobre warunki promocji, jakies ukryte
    wady niewidoczne na pierwszy rzut oka w regulaminie?
    Bo mi sie wydaje, ze oferta calkiem dobra
    dla polujacych na promocje bankowe.
    Za 12 mcy * 17,99 pln = 215,88 pln
    dostajemy aparat warty jakies 400pln
    w sklepie. A jak ktos ma 25K pln w funduszach
    to po zmianie na Citi fundusze nawet za darmo.
    Zwlszcza jezeli sa to fundusze pieniezne to niewielka
    roznica gdzie sie trzyma.
    Sam jestem zainteresowany troche ta promocja
    ale nie wiem czy sie w nia pchac.
    Bo z drugiej strony 450 PLN to
    1,8 % z 25 000 PLN. Jezeli
    chodzi o fundusze akcyjne czy zrownowazone
    to roznica niecalych 2p.p. jest czesto
    spotykana miedzy towarzystwami.

    W regulaminie promocji widze jednynie mozliwosc
    otrzymania KK za darmo, czyli ze nie musze
    skladac wniosku o KK? Swoja droga dziwna
    polityka, jak mam KK wydana za darmo i nie bede uzywal
    (bank nie zarabia na prowizji i nie ma szans na zarobek
    na moim zadluzeniu na karcie) to nic nie place. A jak
    bym karty zaczal uzywac (czyli bank zaczyna zarabiac) to
    juz place 6,50 pln/m-c.

    W warunkach promocji jest tez, ze trzeba przekazywac
    pensje na konto. Czy ktos sie moze orientuje
    czy trzeba przyniesc do banku jakis papier
    potwierdzajacy zlozenie dyspozycji przelewania
    pensji na konto czy wystarczy, ze pieniadze wplywaja?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-06-23 08:22:19
    Temat: Re: Citit - promo "Aparat na lato"
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Czy ktos sie moze orientuje
    > czy trzeba przyniesc do banku jakis papier
    > potwierdzajacy zlozenie dyspozycji przelewania
    > pensji na konto czy wystarczy, ze pieniadze wplywaja?

    wystarczy ze wpływa

  • 3. Data: 2005-06-24 13:13:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 23 Jun 2005 06:55:30 +0000 (UTC), " Marcin"
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Na grupie bylo pelno postow odnosnie tego
    >jak otrzymac 50 pln z Inteligo a jak
    >Citi 'daje' aparat foto to cisza? Czyzby az
    >tak niedobre warunki promocji, jakies ukryte
    >wady niewidoczne na pierwszy rzut oka w regulaminie?

    Na Okęciu w hali odlotów, już po przekroczeniu kontroli paszportowej,
    mają swoje stanowisko. I wiszą tam plakaty o tej promocji z
    informacją, że dostępna jest ona tylko tu, na lotnisku. Sam widziałem
    w poniedziałek. No patrz Pan jacy oszuści.

    G.