  • Data: 2023-03-21 16:47:45
    Temat: Re: Aplikacja Millenium...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 21 marca 2023 o 16:08:28 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Tu nie ma przypadków. Dane wyciekały i będą wyciekać.
    >
    > Trzeba tylko się jakoś przed tym bronić
    >
    > Może nie posiadając karty ;=)
    >

    > wiem GRUBO

    Głupio.
    Posiadanie kart dało mi zyski o min. 2 rzędy wielkości większe niż te 10 euro
    (które i tak najprawdopodobniej będzie zwrócone).
    Także cytując Pawlaka: "Niech znajdzie głupszego od siebie" do opowiadania tych
    bzdur.
    Zbyt daleko ci do goebellsa, aby kłamstwo powtórzone wiele razy stało się prawdą.