  • Data: 2023-03-22 09:17:39
    Temat: Re: Aplikacja Millenium...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Chciałbym sprawdzić czy wydaję kasę nieświadomie.
    > Czy mógłbyś przybliżyć jakie wydatki masz na myśli:
    > co konkretnie kupuje się głupio i niepotrzebnie?
    > Jakieś przykłady, żebym wiedział kiedy daję
    > się okradać karcie.
    O ile wiem są badania, które pokazują, że człowiek płacący kartą wydaje
    parę (ok 10)% więcej niż płacący gotówką.
    Ale, (i to też trzeba powiedzieć) dotyczy to sklepów stacjonarnych i
    tłumaczone jest tym, że przy karcie nie widać jak ci znikają pieniądze.
    Wydaje mi sie, że dla sklepów zdalnych ten efekt nie występuję.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/