  • 11. Data: 2003-10-06 11:19:18
    Temat: Re: Anti-Argentina - lokowanie pieniedzy
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > A nie śmieszyło Cię jak za "późnego Buzka" komuchy bez opamiętania
    > głosowały za każdą ustawą zwiększającą wydatki chociaż było wiadomo,
    > że to skrajna głupota bo sami sobie szykują ten pasztet?

    z tego co pamiętam to rządy AWSowskie rozdawały pieniądze na lewo i prawo i
    teraz nie ma kasy na pokrycie tych zobowiązań

  • 12. Data: 2003-10-06 11:37:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > z tego co pamiętam to rządy AWSowskie rozdawały pieniądze na lewo i prawo
    > teraz nie ma kasy na pokrycie tych zobowiązań

    To tak jak teraz komuchy - w przyszłym roku planowany wzrost wydatków
    na biurokrację wynosi 17%, a jeszcze niedawno Miller odgrywał komedie
    z oszczędnościami na ilości żarówek w swoim gabinecie :-)

    A co do ustaw AWS to sugeruję zajrzenie do archiwum Sejmu
    i przekonanie się dzięki komu te ustawy przechodziły.
    A jak ktoś jest bardziej ambitny to może sobie przy okazji poczytać
    stenogramy ówczesnych wystąpień SLDowców, z tow.Leszkiem na czele.

    Pix

  • 13. Data: 2003-10-06 11:40:18
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:blrh2s$q64$1@news.onet.pl...

    > Jak bedzie kryzys to po internecie panocku ;)

    pradu tez nie bedzie? telefony tez wylacza?
    :-)))

    Grzegorz

  • 14. Data: 2003-10-06 12:21:52
    Od: "Witek Lewar\(Lewarek\)" <W...@v...net>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Tylko zakopać trzeba poza Polską, bo tu przecież Argentyna będzie ;-)))

    I beda mowic tylko po argentynsku

  • 15. Data: 2003-10-06 19:01:45
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > To tak jak teraz komuchy - w przyszłym roku planowany wzrost wydatków
    > na biurokrację wynosi 17%, a jeszcze niedawno Miller odgrywał komedie
    > z oszczędnościami na ilości żarówek w swoim gabinecie :-)

    Abstrahujac od sympatii politycznych (ktorych ja od pewnego czasu
    juz w ogole nie mam, niezaleznie do tego kto w danej chwili siedzi
    u zlobu) to jednak warto zerknac co kryje sie pod budzetowym haslem
    "administracja", bo wbrew pozorom kryja sie tam rozne ciekawe
    pozycje jak policja i inne sluzby mundurowe, sady itp. itd.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2003-10-06 19:40:33
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Lewarek" <W...@v...net> writes:

    > "Lucas" <n...@p...com> wrote in message

    > Oni sobie moga radzic. Cos takiego jak w Argentynie w Polsce sie nie moze
    > zdarzyc. Tam byla inna sytuacja i inne polozenie geograficzne. Polska jest w
    > Europie, a wkrotce w EU i bankructwo Panstwa w takim ukladzie jest czysto
    > iluzoryczne. A ekonomisci sa dobrzy, ale do gadania i straszenia, ale do
    > niczego wiecej.

    Hmm, co ma położenie geograficzne do bilansu płatniczego? Od wielu lat
    Polska wydaje corocznie znacznie więcej niż zarabia i nie bardzo widać
    by ktoś miał jakąś koncepcję na zmianę tej sytuacji (tj. jest jedna
    koncepcja - 'wzrost gospodarczy' - ale osiągnęliśmy poziom
    opodatkowania przy którym jakoś ten wzrost nie chce występować).
    Dochodzimy do progów, przy których grozi nam już poważnie, że zbraknie
    chętnych na nowe obligacje. A wtedy rządowi zabraknie kasy. I okaże
    się nagle, że nie będzie z czego zapłacić rent i emerytur, opłacić
    działalności szpitali, policji i wojska oraz dofinansowywać firm
    będąch własnością państwa (że inne wydatki już pominę). Dalszą zadymę
    przewidzieć trudno ale premier Lepper rozwiązujący kryzys przez
    konfiskatę majątku 'burżujów' nie jest wykluczony. Premier masowo
    drukujący coraz więcej coraz mniej wartych złotówek zresztą też nie...

    To, czy jesteśmy wtedy w Europie, Azji czy Ameryce nie ma większego
    znaczenia. UE nie dopłaci nam do budżetu, prędzej za karę wstrzyma
    przelew funduszy które normalnie nam wysyła.

    --
    ( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
    ( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )

  • 17. Data: 2003-10-08 10:39:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > "administracja", bo wbrew pozorom kryja sie tam rozne ciekawe
    > pozycje jak policja i inne sluzby mundurowe, sady itp. itd.

    No cóż, zobaczymy czy wyposażone w większe środki sądy
    i prokuratura zaczną wreszcie skupiać się na tym do czego są
    powołane zamiast zajmować się głównie ukręcaniem spraw
    przeciwko kolesiom rządzącego układu :-)

    > -=Pozdrowionka=-
    również
    Pix

  • 18. Data: 2003-10-08 11:00:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    pix wrote:
    > No cóż, zobaczymy czy wyposażone w większe środki sądy
    > i prokuratura zaczną wreszcie skupiać się na tym do czego są
    > powołane zamiast zajmować się głównie ukręcaniem spraw
    > przeciwko kolesiom rządzącego układu :-)

    No coz, moze przyznasz se lepiej do bledu, he he ;)

  • 19. Data: 2003-10-08 11:03:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > No coz, moze przyznasz se lepiej do bledu, he he ;)

    No przeciez przyjąłem do wiadomości to co napisał
    Wilczek.

    Pix