  • 1. Data: 2003-10-06 08:17:58
    Temat: Czy jest tu ktos, kto dostal kk z mBanku na podstawie tylko historii rach?
    Od: stachu <s...@p...onet.pl>

    witam
    chcialem sie poradzic jak w temacie... czy oni przynaja takowa w taki
    sposob, czy to tylko reklamowa sciema?

    stach

  • 2. Data: 2003-10-06 08:32:16
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Tak, ja.

  • 3. Data: 2003-10-06 08:43:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > chcialem sie poradzic jak w temacie... czy oni przynaja takowa w taki
    > sposob, czy to tylko reklamowa sciema?

    Ja dostalam.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-10-06 08:59:16
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć stachu
    Mon, 06 Oct 2003 10:17:58 +0200 napisałeś:

    > witam
    > chcialem sie poradzic jak w temacie... czy oni przynaja takowa w taki
    > sposob,

    w ten sposob ją uzyskałem. :)
    --
    Laik

  • 5. Data: 2003-10-06 09:40:03
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    A jakie trzeba mieć minimalne miesięczne wpływy na eKonto, aby dostać
    najprostszą KK VE?
    Rozumiem, że wpływy na eKonto muszą być z zewnątrz, a nie z wewnętrznego eMaxa.

  • 6. Data: 2003-10-06 10:28:06
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    jestem w trakcie, ale juz zaaprobowano mi limit
    tyle ze oprocz ruchu na rachunku mialem tam tez regularne wplaty pensji

  • 7. Data: 2003-10-06 10:46:55
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "stachu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > chcialem sie poradzic jak w temacie... czy oni przynaja takowa w taki
    > sposob, czy to tylko reklamowa sciema?

    ja

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-10-06 10:48:27
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć "" <m...@p...onet.pl>
    6 Oct 2003 11:40:03 +0200 napisałeś:

    > A jakie trzeba mieć minimalne miesięczne wpływy na eKonto, aby dostać
    > najprostszą KK VE?

    Karta kredytowa Visa Electron w skrócie:
    [...] minimalny dochód wymagany w celu ubiegania się o kartę 500 zł
    netto;

    > Rozumiem, że wpływy na eKonto muszą być z zewnątrz, a nie z wewnętrznego eMaxa.

    tak.
    --
    Laik

  • 9. Data: 2003-10-06 13:38:23
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > witam
    > chcialem sie poradzic jak w temacie... czy oni przynaja takowa w taki
    > sposob, czy to tylko reklamowa sciema?
    >
    > stach

    Tak bez problemu - rachunek prowadzony wczesniej przez ponad dwa lata.

    Pawel

  • 10. Data: 2003-10-06 17:40:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > A jakie trzeba mieć minimalne miesięczne wpływy na eKonto, aby dostać
    > najprostszą KK VE?
    > Rozumiem, że wpływy na eKonto muszą być z zewnątrz, a nie z wewnętrznego eMaxa.

    Nie wiem jak teraz, ale ja miałem wpływy z emaksa. Tyle, że na emaksa
    z zewnątrz.
    --